חברת ניופאן, המובילה בתחום החשמל והאלקטרוניקה בישראל, עולה לקראת החגים בקמפיין עיתונות ורדיו חדש למותג מוצרי החשמל היוקרתי דלונגי. היקף הקמפיין מוערך בכ-2 מיליון שקלים.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & וורשבסקי, הינו חלק מפעילות שיווקית רחבה של ניופאן לקראת החגים והוא מלווה את מבצעי החג, במסגרתם מעניקה ניופאן במתנה מכשירי חשמל ומתנות נוספות ברכישת מוצרי חשמל דלונגי.
הקמפיין הנושא את הסיסמה "דלונגי - חתימה של איכות", יכלול מודעות בעיתונות הארצית ותשדירים ברדיו ויימשך כ-3 שבועות. מודעת הקמפיין מציגה כבל חשמל של מוצרי דלונגי המתפתל לכדי הלוגו המפורסם של החברה הנראה כחתימה בכתב יד, בדומה לאמן החותם על יצירותיו. ויז'ואל החתימה ממחיש באופן אסתטי ומדוייק את מסר חותם האיכות ורוח המוצרים של דלונגי.
דלונגי מייצרת בין היתר תנורי בישול ואפייה, מכונות כביסה, מדיחי כלים, מכונות אספרסו, מגהצים, טוסטרים ועוד. מוצרי החברה ידועים ברמת הגימור הגבוהה, האמינות וההקפדה על נוחות השימוש עד לפרטים הקטנים.