חברת "ביקורופא", החברה הפרטית המובילה בשירותי רפואה ראשונית ודחופה בישראל מעלה קמפיין שיווקי לרשת המרפאות, באמצעות משרד ראובני פרידן, בהשקעה של 3 מיליון ₪.
הקמפיין יעלה לאוויר בערב ראש השנה למשך חודש ימים והוא יכלול טלוויזיה בערוצים 2,10,9, רדיו - רשת ב',ג', 88 FM, ופרסום באינטרנט בכל אתרי התוכן המובילים.
הסיסמא שמובילה את הקמפיין: "ביקורופא - כשצריך לראות רופא ומהר- 6101- ".
לדברי רועי רותם, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת "ביקורופא", התפיסה האסטרטגית- שיווקית העומדת מאחורי העלאת הקמפיין היא להביא לידיעת הציבור כי ניתן לקבל מענה כולל לבעיות רפואיות דחופות במרפאות ביקורופא, וכן לחשוף את הלקוח למגוון השירותים במרפאות. מרפאות ביקורופא פועלות תחת התפיסה של ONE STOP SHOP, כלומר מתן פתרון רפואי למרבית הבעיות השכיחות כגון - חום, שפעת, כאבי בטן, שברים ונקעים, חתכים ופציעות קלות. הדגש במרפאות ביקורופא הוא על מתן שרות נוח, מהיר ואיכותי.
חברת ביקורופא הנה החברה המובילה בישראל למתן שרותי רפואה ראשונית ודחופה, ומנהלת 23 מרפאות בפריסה ארצית ושרות של רופא עד הבית 24 שעות ביממה. בנוסף, מפעילה מוקד טלפוני רפואי 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה במספר 6101- . בחברה מועסקים למעלה 500 עובדים כ-300 רופאים, ואנשי סגל רפואי.
המרפאות עומדות לרשות כלל הציבור כל ימות השנה כולל שבתות וחגים ברצף על-פי שעות הפעילות. בנוסף,מפעילה ביקורופא גם מרפאות לרפואת מומחים מכוני הדמיה, ומרפאות לרפואה דחופה לחיילי צה"ל בחיפה באר שבע ונהריה.
זו הפעם הראשונה שחברת "ביקורופא" יוצאת בקמפיין והיה לנו אתגר להעביר את המסר הפרסומי של השירות המהיר, האיכותי והזמין לכל. בחרנו לעשות זאת באמצעות קריאיטיב המדמה מצבי חיים המתרחשים בכל בית וזקוקים לשירות מיידי. הצילומים התקיימו במרפאה פעילה, אך השתמשנו בשחקנים כדמויות" אומר משה ראובני מנכ"ל משרד ראובני פרידן.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן כולל שני סרטים באורך 30 שניות ושני סגירים באורך 10 שנית המעבירים סיטואציות של קבלת שירות ברפואה דחופה: שני חברים לאחר משחק כדורגל שאחד מהם נתמך על-ידי חברו, יוצאים במהירות מהמרפאה לאחר שאחד מהם קיבל טיפול כולל של בדיקת רופא, צילום וגיבוס של רגל שבורה, והשני של אב עם בתו הקטנה הקודחת מחום יוצא לאחר קבלת טיפול מרופא וקבלת תרופה במקום להתחלת הטיפול.
הקמפיין יעלה בפריסת מדיה רחבה שכוללת טלוויזיה - בערוצים 2, 10 ו-9, עיתונות, רדיו, אתרי אינטרנט מובילים בקטעי וידאו ובאנרים Ynet, וואלה, גוגל, MSN, קשת, הארץ וספורט 5 ועוד.
משרד פרסום ראובני פרידן:
סמנכ"ל פיתוח עסקי - רותם שביט
ארט דיירקטור - שחר גרזון
סמנכ"ל קריאייטיב - בועז להב
קופירייטר - דוד כהן
מנהל קריאייטיב - נועם גזית
מנהלת מחלקת הפקה - אפרת ארליך
סופרוויזר - אפרת לקט
מפיקות משרד - אורלי פוקס וג'ני נודלמן
תקציבאית - עדי גץ
חברת הפקה - ראבל
במאי - אוהד פרח
חברת "ביקורופא" נמצאת בבעלות קבוצת IEL אשר בבעלות קרן מנדל, הפועלת לקידום רווחתם של ילדים עם צרכים מיוחדים, הקימה את מרכז מנדל למנהיגות בירושלים ובנגב בשיתוף אוניברסיטת בן-גוריון שפועל להכשרת מנהיגות צעירה, יו"ר הקרן הוא מורט מנדל.
קבוצת IEL שבבעלות מורט מנדל, דב תדמור ומשה וקסלר, הנה חברת השקעות אשר בנוסף לביקורופא מחזיקה בחברות פיניציה ירוחם, תדביק, צלף ופעילויות עסקיות נוספות.