"ניסאן", יוצאת השבוע, בקמפיין פרסום למכונית המשפחתית החדשה ניסאן TIIDA תחת הסלוגן: "ניסאן TIIDA משפחתית עם מרחב פנימי ענק".
הקמפיין שנערך ע"י משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד", יכלול סרטון טלוויזיה, בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 9 בשפה הרוסית, בתקציב כולל של 4 מיליון ש"ח.
הקמפיין, ממחיש את נוחות הישיבה במכונית ה- TIIDA המשפחתית, עם מנוע 1.6 ליטר ותיבת הילוכים אוטומטית, המיועדת בעיקר ללקוחות המציבים את הנוחות, האיכות והמרחב בראש סולם העדיפויות שלהם.
כמו כן, הקמפיין יכלול: מודעות פרסום בעיתונות הארצית והמקומית, מגזינים לנשים/ גברים, מגזינים לרכב, פרסום באינטרנט ונראות כוללת בסניפים ברחבי הארץ.
רועי שחורי, מנהל מותג "ניסאן", בישראל, מוסר כי: "הקמפיין מציג ומדגיש, את המאפיינים הבולטים של הניסאן טידה – מכונית משפחתית יפנית, עם שילוב של נוחות, פאר ומרחב פנימי ענק, שבד"כ נראים רק במכוניות יוקרה".
קרדיטים:
סופר וויזר – קרן אשכנזי.
תקציבאי – ירון פרל
קריאטיב – רובי ניסן.
קופירייטר – מורן אלתרמן.
ארט דירקטור – שרון כהן.