פרוקטר אנד גמבל יוצאת בקמפיין פרסום לרגל השקת צמד בשמים בשני ניחוחות שונים לגבר ולאישה מבית הוגו בוס: HUGO XX & HUGO XY. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי וורשבסקי, GREY ובכיכובם של שחקן הקולנוע ג'ונתן ריס מאיירס והדוגמנית בטי פרנק.
הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה ובשלטי חוצות ברחבי הארץ.
צמד הבשמים החדשים מגדיר את תפקידן של מערכות יחסים מודרניות תוך שהם משקפים אופי בוגר ומורכב יותר. אלה שני ניחוחות אינדיבידואליים ומנוגדים מאוד. אולם, כששני בני הזוג מתבשמים בהם ביחד שני הניחוחות, השונים זה מזה באופן כה דרמטי, יוצרים שידוך מושלם וארומה חושנית וייחודית. הבשמים החדשים נוצרו בהשראת הכרומוזומים הגבריים והנשיים שמשלימים אחד את השנייה בצורה טבעית ומכאן שמם HUGO XX & HUGO XY.
HUGO XX & HUGO XY - מסע הפרסום
מסע הפרסום לוכד בצורה מושלמת את המתח בין קונפליקט לבין משיכה טהורה, הבא לידי ביטוי במערכה סוריאליסטית ומתוזמרת בצורה חושנית כל כך, בין גבר לאישה. זהו ריקוד יפהפה ומתוחכם הנע בין מתח לבין תשוקה ומראה איך התשוקה הבלתי נשלטת גוברת על הצורך העז לנצח.
הלוקיישן הינו זירת אגרוף. השעה היא שעת ערב, והזירה מוארת היטב. התפאורה מהווה מטאפורה של המערכה עצמה, ושל הרגשות העזים הקיימים בקשר.ג'ונתן ובטי לבושים בבגדי ערב מהודרים.
הם צועדים לאיטם, ומבטם מצטלב. המבט בפניהם מביע אושר. האורות בוהקים באיטיות, הסרט משנה מהירות. שוב, באיטיות רבה מאוד, הם מנהלים דו-קרב משועשע ומסיימים אותו בחיבוק חזק.
על חטיבת הבישום של "פרוקטר & גמבל"
חטיבת הבישום של 'פרוקטר & גמבל' הינה אחת משלוש חטיבות, המרכיבות את תחום "טיפוח היופי" ב'פרוקטר & גמבל', תחום, המגלגל מחזור שנתי של כ-12 מיליארד דולר, כשליש ממחזור המכירות של התאגיד.תחום הבישום כולל גם את המותגים האירופאיים והאמריקנים: 'הוגו בוס', 'לאקוסט', אסקדה, רושה, 'ז'אן פאטו', 'יאממוטו', 'ג'יורג'יו בברלי הילס', 'לאורה ביאג'וטי'.