מותג האופנה "סקצ'רס" מעלה קמפיין אינטרנט חדש להשקת קולקציית חורף 2008.
הקמפיין יעלה באמצעות בוטיק האינטראקטיבי twisted, תחת הסיסמא "everything goes". קולקציית המותג תוצג תוך שימוש בתעתועי ראייה (אילוזות) בלווי מוזיקה עכשווית.
את הקמפיין האינטראקטיבי מובילים דנה פרידר (כוכבת האלופה) וטל דרורי.
באתר, ניתן יהיה להוריד לשולחן העבודה שומר מסך וטאפטים.
הקמפיין יעלה לאוויר שלושה שבועות באמצעות בוטיק האינטראקטיבי twisted ובאתרים וואלה, נענע, MSN ולילה.
אתר הקטלוג:
www.skechers.co.il
קרדיטים
מנהל שיווק MGS: עדי שפריר
Twisted: אלון מוליאן וקרן פרידמן
מנהל קריאייטיב: sumsum
תקציבאי: שי בלנק
ארט: אסית אבנעים
יחסי ציבור: רוני ארנון תקשורת