|
מיקי בוגנים [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
קמפיין חדש של מחסני תאורה עולה לאוויר, עם הפרזנטור מיקי בוגנים.
הקמפיין נאמד בתקציב כולל של 1.5 מיליון דולר וכולל בין היתר: סרטוני טלוויזיה שישודרו בערוץ 2, בערוץ 10, בערוץ 9, קמפיין אינטרנט, שלטי חוצות, מודעת כפולה בעיתונות יומית, כפולות במקומונים ובמגאזינים.
כמו כן, סניפי הרשת יקושטו בפוסטרים של מיקי בוגנים ויערכו מבצעי קד"מ והשקות של קולקציות חדשות בסניפי הרשת.
הסיסמא שתוביל את הקמפיין - באתי נדלקתי, נגזרת מהאסטרטגיה הפרסומית החדשה של רשת "מחסני תאורה", המתבססת על חיבור והשתייכות המותג לעולם הלייף סטייל, עיצוב ואופנה.
לדברי איציק חיימוב, מבעלי רשת מחסני תאורה: מטרתו של הקמפיין להחדיר שפה תקשורתית חדשה למותג שמתבסס על הערכים הקיימים: אטרקטיביות וכדאיות ולהחדיר ערכים חדשים של אופנה וסגנון".
מיקי בוגנים קיבל עבור הקמפיין 100 אלף דולר, במסגרת החוזה שנחתם לשנה.