חברת קרליין פריגו מוצרי צריכה המשלבת בתוכה מחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה ותרופות דרמטולוגיות, יצרנית המותגים קרליין, נטורל פורמולה, סקין גארד, נקה 7 ושוקי זיקרי, מודיעה על מינוי חדש בחברה.
גלית מור (40) מונתה למנהלת שיווק טואלטיקה וטיפוח השיער.
גלית מור, בעלת תואר MA בחוג למנהל עסקים התמחות בשיווק, מטעם אוניברסיטת ת"א, שימשה בתפקידה האחרון כמנהלת תחום תהליכי שינוי ופרויקטים בשיווק הקונצרני, בחברת שטראוס עלית. לפני כן, שמשה כמנהלת מחלקת שיווק קמעונאי בעלית והקימה את השיווק למגזר העסקי ב-YES.
גלית מור, תעבוד תחת ניהולה של דינה נבות, סמנכ"ל השיווק של החברה, ותוביל מהלכים שיווקיים מול ספקי השיווק של המותגים השונים: משרדי פרסום, יח"צ, קד"מ, מדיה ואינטראקטיב.
בימים אלה, מובילה גלית מור, מהלך אסטרטגי למותג נטורל פורמולה, אשר מגדיר מחדש את קטגורית הטיפוח לשיער ושם דגש על פיתוח נוסחת ה-Nutra AtoZ המהווה תפיסה חדשה בטיפוח השיער. לראשונה, לא מדובר רק בטיפוח חיצוני אלא בתזונה נכונה ומעשירה לשיער. נטורל פורמולה פיתחו את נוסחת Nutra AtoZ המורכבת מרכיבים טבעיים ומזינים המופקים מצמחים ופירות. הנוסחה מכילה את המינון היומי השלם של כל המרכיבים החיוניים לשיער: ויטמינים, מינרלים ולחות.