Tide יוצא בימים אלה בקמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום גלר - נסיס.
הקמפיין הינו חלק מהשקת הפורמולה החדשה של Tide - Tide Super Plus, בעלת אפקט שלושת הפולימרים הממגנט את הלכלוך היומיומי מהבגדים ושומר על לובן הבגדים גם לאחר 52 כביסות לבנות.
הסרטון מציג ילד קטן לבוש בלבן משחק ומשתולל מחוץ לביתו כשכול בגדיו מתלכלכים בבוץ. אימו, מתבוננת מהצד בחיוך ומראה לבנה כיצד עובדת אבקת הכביסה החדשה של Tide הממגנטת אליה את הלכלוך. הסרטון ממשיך בהצגת דמו שחושף את אפקט המגנט הייחודי של Tide, הפורמולה החדשנית שמבטיחה לשמור על הבגדים לבנים ונקיים. לבסוף רואים את הילד, לבוש לבן בחצר ביתו המושלגת והיות ובגדיו צחורים ונקיים בזכות האבקה החדשה של Tide, הוא למעשה מוסווה בשלג.
דניאל שבתאי, מנהל קטגוריית תחום הבית ב-P&G, מסביר: "אבקת הכביסה Tide Super Plus מציגה את שיא הטכנולוגיה תוך שהיא מכילה רכיבים ייחודיים ש"ממגנטים" את הלכלוך ומבטיחים שמירה על לובן הבגדים גם לאחר 52 כביסות."