במסגרת התכנית הלאומית עיר ללא אלימות המופעלת ב-12 רשויות מקומיות בישראל יוצאות ממשלת ישראל והקרן לידידות בקמפיין פרסומי והסברתי שילווה את התוכנית
ממשלת ישראל והקרן לידידות יעלו בקמפיין ארצי מאסיבי נגד אלימות, כחלק מהפעלת התכנית הלאומית "עיר ללא אלימות" המופעלת ב-12 רשויות מקומיות בישראל.
סבב ראשון של הקמפיין, שעלותו נאמדת בכ-800 אלף שקלים, יעלה במדיה הארצית והמקומית ויכלול שילוט חוצות, ג'ינגלים ברדיו, באנרים באינטרנט ומודעות בעיתונות.
עבודת הפרסום נעשתה ע"י חטיבת הפרסום של ארד תקשורת בהנהלת נירה שניידרמן, ארט: פזית קוזוקין, פלנינג: שמוליק קייטניק.
הרעיון מאחורי הקמפיין הוא למשוך את תשומת הלב הציבורית ולנסות ולטפל בבעיית האלימות בדרך שגורמת להלם ולזעזוע ראשוני. סדרה של קללות המאפיינות את הישראלי הממוצע בהתנהלותו בכביש, למשל, מציגה מראה מול החברה הישראלית וגורמת לזעזוע בקרב הצופים והמאזינים.
בפרויקט שותפים הקרן לידידות בראשות הרב יחיאל אקשטיין, התומכת בתכנית בסכום של כ-2 מיליון דולר לתקופה של שנה וועדת השרים למאבק באלימות בראשות המשרד לביטחון פנים בסכום של כ-10 מיליון שקלים.
בראש ועדת ההיגוי הלאומית של התכנית עומד מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי ושותפים בה כלל משרדי הממשלה העוסקים בנושא ונציגי הקרן לידידות. הפרויקט מופעל ב-12 רשויות מקומיות: אילת, חדרה, טבריה, רמלה, נתניה, עכו, מעלה אדומים, אשקלון, רהט, נצרת עילית, בת-ים ובשבוע שעבר הצטרפה רשמית גם העיר לוד. בכל הרשויות הללו יעלה קמפיין פרסום במדיה המקומית.
לקמפיין הארצי יתלוו אירועי השקה ברוב הרשויות המקומיות שצוינו לעיל, כאשר אירוע ההשקה המרכזי יתקיים ב-8.1.08, יום ג', בשעה 19:00 בעיר רמלה בהשתתפות השר לביטחון פנים, נשיא הקרן לידידות ועוד.