קבוצת ויסוצקי יוצאת בקמפיין טלוויזיוני חדש בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים, לרגל השקת 5 טעמי תה חדשים.
הקמפיין הטלוויזיוני הינו נדבך נוסף במסגרת השקת הטעמים החדשים של ויסוצקי ויתחלק ל-3 סרטונים של כ-15 שניות, כאשר כול סרטון מתמקד בטעם חדש.
הסרטונים מציגים מצבים שגרתיים בחיי היומיום בניהם פיתה עם פלאפל המסמל תזונה לקויה, רמזור מקולקל שיוצר פקקים ולחץ, ושעון מעורר שמאלץ אותנו לקום וללכת לעבודה ולצידם תיון וכוס תה חליטה חם עם הטעמים החדשים המבליטים את היתרונות שבתה חליטה - שלווה, רוגע ואיזון לחיי היומיום.
הטעמים המושקים במסגרת הקמפיין הינם: 2 טעמים של קמומיל - קמומיל עם נענע וקמומיל עם דבש, 2 טעמים של ארל גריי - רויאל גריי ולורד גריי וצ'אי בדואי.
אורלי חרש, סמנכ"לית השיווק של קבוצת ויסוצקי: "קבוצת ויסוצקי ממשיכה לחדש ומשיקה מגוון טעמים חדשים בחורף 2008 המותאמים לטעמי הצרכן הישראלי. הטעמים החדשים הינם נדבך נוסף מהאסטרטגיה של ויסוצקי של חדשנות וגיוון לצד ערכי האיזון והרוגע שהם חלק ממגמת אורח החיים הבריא."