חברת אולסייל, המתמחה בסחר אלקטרוני למוצרי חשמל, יוצאת במוצ"ש הקרוב (19.1.08) בקמפיין פרסום בטלוויזיה, ליום אחד, בהשקעה של חצי מיליון שקלים.
הקמפיין, שנערך באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, תחת הכותרת: "אולסייל 10 זוכים בכל פומבית" כולל: פרסום בטלוויזיה בערוצים - 2, 10 ו-9, באמצעות 10 סרטונים קצרים מדוברים, כאשר בכל סרט יפורסם מגוון מוצרים לכל קטגוריה, שיופיע און ליין באתר האינטרנט של אולסייל, במכירות הפומביות - 10 זוכים בכל מכירה.
יאיר שמש מנכ"ל חברת אולסייל מסר כי "הקמפיין החושף קו מוצרים עדכני, מהווה חלק מאסטרטגיית החברה, שמטרתה, חיזוק שיטת המכירה הפומבית הייחודית של אולסייל ומענה לצורכי קהל היעד, באמצעות מכירה און ליין, הבאה לידי ביטוי במגוון מוצרים רחב ובטווחי מחירים זולים ממחירי השוק".
עוד מוסיף שמש: "הקמפיין חושף קו מוצרים עדכני במחירים אטרקטיביים במיוחד, המעניקים פתרונות לכל צורך, דוגמת: טלויזיות LCD טושיבה, LG ו-SONY בטכנולוגיית ה-HDF בגדלים שונים, מכונות כביסה AEG, מקררי אמנה, מצלמות וידאו של SONY שואבי אבק דייסון ועוד, שיניעו את קהל הצופים לפעולה ולהשתתפות במכרז המתקיים און ליין.
לדבריו: "הקונספט החדש, המחזק ומבדל את אולסייל בשוק אתרי האינטרנט המכירתיים, נועד ליצור חשיפה מרבית למותגים ומודעות גדולה יותר למכירות פומביות און ליין."