קרביץ פותחת ערוץ שיווקי חדש ומשיקה אתר אינטרנט מכירתי, המאפשר קניית מוצרים או ליין בהשקעה של חצי מיליון שקלים.
האתר כולל: שתי חנויות וירטואליות, האחת - תחת קרביץ עסקים המיועדת לשוק המוסדי, לחברות ולמשרדים והשנייה - חנות וירטואלית תחת שם קרביץ, המיועדת לקהל הרחב.
האתר, שנבנה ועוצב על-ידי חברת דרונט, הנו בעל ממשק נוח לגלישה, קל לניווט ושימוש, תורגם לשפות: עברית, אנגלית ורוסית ומציע, למעלה מ-1000 מוצרים ומותגים איכותיים וחדשניים ב-9 קטגוריות, על-פי מחלקות מתמחות, בסטנדרטים הגבוהים ביותר, המוצגים בוויז'ואל אוטנטי, הממחיש את חווית הקנייה, בטווח מחירים רחב המתאים לכל כיס.
האתר כולל 9 מחלקות שונות: אומנות תחביב ויצירה, תיקים וילקוטים, נייר ומוצריו, מכשירי כתיבה, ציוד משרדי, ציוד לבית הספר, מחשבים, ציוד היקפי, חשמל ואלקטרוניקה נגנים ומוצרי חשמל.
האתר כולל בין היתר: מומחים ומדריכי קנייה נכונה, צרכנות נבונה, טיפים ועצות לקניות, דוגמא: איך לבחור כסא ילדים, טיפים לקניית מחשב נייד, חדשות ועידכונים על מוצרים חדשים, מאמרים וכתבות מהארץ ומהעולם, ייעוץ והדרכה על מוצרים, מבצעים, הטבות, והנחות, אפשרות ליצירת קשר ללקוחות פרטיים ועסקיים לקבלת מידעים שונים, פריסה ארצית של חנויות הרשת לפי אזורי מגורים ועוד.
מנשה זלכה, מנכ"ל חברת קרביץ מסר כי "האתר, המאגד תחתיו את רשת חנויות קרביץ ואת קרביץ עסקים, יחשוף את המוצרים לקהלי יעד פוטנציאלים, שלוקחים חלק פעיל בצריכת מוצרים דרך האינטרנט ואנו מצפים בחודשים הראשונים לכ-50,000 גולשים ומאמינים שהקמת האתר הווירטואלי, יביא למיצוי הפוטנציאל בשוק הציוד ההיקפי, המחשוב ומכשירי הכתיבה."
מוסיף זילכה: אנו צופים כי פתיחת הערוץ השיווקי הנוסף יביא לעלייה של כ 10% במחזור המכירות בשנה הראשונה, הן בשל התפתחות תחום המסחר באינטרנט והן בשל גידול בשוק הציוד ההיקפי, המחשוב ומכשירי הכתיבה, הרושם גידול שנתי, של כ-30% בשנתיים האחרונות."
לדבריו: "תחום המכירות באינטרנט, שצובר תאוצה, בשל הזמינות, הנגישות והנוחות, יחשוף את מוצרי החברה, לקהלי יעד נוספים, שאינם מגיעים לחנויות הרשת לעיתים קרובות, אך תרים אחר פתרונות איכותיים וחדשניים בתחום."
עוד מוסיף זלכה: "באמצעות אתר האינטרנט החדש, רשת קרביץ תבנה בסיס נתונים של לקוחות, באמצעות פיתוח מערכת של אחסון נתונים, האוגרת, ושומרת מידע אודות הלקוחות בזמן אמת, שתאפשר ללמוד על הרגלי הצריכה, אפיון סוגי הרכישות ועוד, ובהתאם לכך, לפתח עבורם תוכניות לשיפור השירות והמוצר."
באתר של קרביץ עסקים B2B -ניתן למצוא: תוכנה שפותחה בלעדית על-ידי החברה, אשר מאפשרת ללקוחות המוסדיים ביצוע הזמנות וניהול תקציב באמצעות האתר, בקרה תקציבית למקור חוץ , מצגת הדרכה ללקוחות עסקיים, קטלוגים, שאלות ותשובות אוןליין, מבצעים ייחודיים לקהילת העסקים, מוצרים חדשים, חידושים בתחום ועוד.
עוד מסר זלכה: "מנתוני קרביץ עולה כי למעלה מ-70% הנם לקוחות עסקיים, המבצעים רכישות און ליין, כמו גם ניהול תקציבים, באמצעות קרביץ עסקים."