חברת התרופות כצט חתמה על עסקת פרסום שנתי למותג פמינה באמצעות המדיה של חברת לעומק התודעה המתמחה בשיווק לצעירים ובעלת זיכיון בלעדי לפרסום במקומות בילוי מובילים בארץ ובחדרי כושר וסטודיו בפריסה ארצית.
העסקה השנתית שנחתמה בימים אלו כוללת פריסה דו חודשית של כ-300 מקומות בילוי מועדפים על הנשים צעירות בגילאי 18-35 ופריסה משלימה בלמעלה מ-100 חדרי כושר וסטודיו בפריסה ארצית. שווי העסקה מוערך בחצי מיליון שקל.
מיפוי דפוסי התנהגות חדשים ועליה במודעות הנשים לטיפוח המראה והגוף, איכות חיים ושיפור כושר גופני הביאו את מחלקת השיווק של כצט לטפל במותג פמינה באמצעות קמפיין תקשורתי מתגלגל הנשען על הסלוגן "הטיפוח שלך מתחיל בפמינה".
אופי הקמפיין גובש על בסיס סקר עמדות ודפוסי צריכה מקיף שערכה כצט בקרב נשים צעירות בגילאי 18-35. ממצאי הסקר מיקדו את הפעילות התקשורתית במקומות בילוי מועדפים בקרב רוב הנשים שהעידו שהן מעדיפות לבלות בבתי קפה, מסעדות, חדרי כושר וסטודיו לעיצוב הגוף.
אתי בן דויד גורני ,מנהלת תחום מוצרי צריכה ו-OTC מציינת, כי חדירת מוצרי היגיינה נשית לישראל היא מהגבוהות בעולם המערבי ונובע משילוב של אורח חיים עירוני מודרני ומזג אוויר ים תיכוני. "כמובילת הקטגוריה לקחנו בפמינה לחנך את הצעירות הישראליות לטיפוח אינטימי ולשימוש בתחליבי סבון נשיים על בסיס יומיומי. החיבור למקומות בילוי כמדיה ולרגע האינטימי בשירותים הוא אך טבעי והגיוני, בעיקר שמדובר בקהל המורכב בחלקו מחיילות וסטודנטיות הזקוקות למוצרים אלו על בסיס יומיומי בשל סדר יומן והשינה במגורים צבאיים או במעונות."
בשלב שני יעסוק הקמפיין בפעילות הסברה ומודעות לטיפוח ובפרט לטיפוח האינטימי, תוך הדגשת החשיבות של מוצרים ייעודיים להשגת התוצאות הרצויות.