|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה
קבוצת ירדן
האם ניתן לקיים צוואה על בסיס העתק הצוואה?

קריסטל עולה בקמפיין טלוויזיה למקררי אמקור

- הודעה מטעם קריסטל
20/02/2008  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: נטע שריקי  |    |  ארד יח"צ
[צילום: יח"צ]

קריסטל מוצרי צריכה, יבואנית ומשווקת מוצרי חשמל, מעלה קמפיין טלוויזיה ומודעות למקררי אמקור החדשים תחת הסיסמא: אמקור להתאהב בו מחדש. הקמפיין, בהשקעה של 1.5 מיליון דולר, עולה לרגל דגמי אמקור החדשים המצטיינים בחדשנות טכנולוגית ועיצובית. בסרטון מוצג מקרר אמקור 2008: חדשני, מעוצב ואיכותי, המגלם את המהפכה החדש של קריסטל בתחום תקופת האחריות: 10 שנות אחריות לכל הרוכש מקרר אמקור!

מסקר שביצעה חברת מידע שיווקי סי.איי בנושא מקררי אמקור עולה כי אמקור הוא המותג המוכר ביותר בתחום המקררים. עוד עולה מהסקר כי המותג אמקור נתפס כישראלי, ייחודי וכנותן תמורה מלאה למחיר. לדברי מאיר סהר, מנכ"ל חברת קריסטל מוצרי צריכה, "הצרכן הישראלי נהנה מאותו מקרר אמקור האהוב בשינויים המבטאים את המילה האחרונה בשוק המקררים העולמי, שהותאמו באופן מיוחד לצרכים ולהעדפות של הקהל המקומי בכל הקשור לעיצוב אופנתי ונוחות שימוש".

בסרטון נראים דוגמנית על מסלול תצוגת אופנה, העשוי מקרח, וקהל צופים נלהב. תוך כדי החלקה היא נעלמת, ובמקומה עולה מקרר אמקור החדשני והמעוצב. הסרטון מחבר את מקררי אמקור לעולם האופנה והחדשנות ומשקף את השינוי העדכני, המגוון הרחב של העיצובים והטכנולוגיה המתקדמת של מותג המקררים המוכר והמזוהה ביותר עם ישראליות.

תאריך:  20/02/2008   |   עודכן:  20/02/2008
נטע שריקי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טרנס גלובל מקבוצת יורוקום תקשורת דיגיטאלית מעלה בימים אלה קמפיין טלוויזיה ראשון לטלפונים DECT טלפונים האלחוטיים של יונידן באמצעות משרד הפרסום בריקמן תחת הסלוגן "תתקדם ליונידן".
20/02/2008  |  שי גרינברג  |   הודעות כלליות
שלושת הספורטאים המצליחים, המוכרים והמוערכים ביותר בכל הזמנים: טייגר וודס - שחקן הגולף מס' 1 בעולם, רוג'ר פדרר -שחקן הטניס מס' 1 בעולם וטיירי הנרי - אגדת הכדורגל העולמי, מובילים את קמפיין הפרסום של Fusion Power Gillette.
בנק מזרחי טפחות עולה בקמפיין חדש למותג טפחות עם דגש על מבצע - משכנתא בריבית של 3.57 אחוז במסלול צמוד בריבית משתנה כל שנתיים וחצי לתקופה של 4-30 שנה.
ברברי - מותג האופנה הבריטי היוקרתי מוביל מהלך חדשני המחולל מפנה בתדמית המותג עם השקת הבושם החדש של בית האופנה - ברברי ביט.
20/02/2008  |  ורד בראון  |   הודעות כלליות
הדיה יוצאת בשלל קמפיינים חדשים בנקודות המכירה.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
למרות הקשיים ומורכבות המצב חובה לראות את התמונה הרחבה ולהודות על נס התקומה המדינית ועל היכולת להגן על עצמנו    על שמחה בזמנים קשים ועל ה"אף-על-פי-כן" המפורסם של ברנר. טובה הארץ מאוד...
דן מרגלית
דן מרגלית
שלושה או חמישה ימים לפני תאריך היעד לפקיעת האולטימטום בנימין נתניהו יחריף את העימות בגליל העליון ממנו נסוג בבושה ובבושת פנים ובחרפה
רון בריימן
רון בריימן
אסור שחיילי צה"ל ישמשו מגש הכסף להשלטת המחבלים "הטובים" של אש"ף - הארגון לשחרור פלשתין (כולה! מן הים עד הנהר!) - על המחבלים "הרעים" של חמאס    מטרתם זהה.
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il