חוגלה קימברלי ומגה בפעילות חוויתית לנשים בתוך סניפי רשת מגה במסגרתה יקודמו מוצרי ההיגיינה הנשית של KOTEX. המהלך כולל שיתוף פעולה בסניפי רשת מגה ומטרתו הקניית חווית קניה ומשודרגת לצרכניות בחנויות הרשת. הקמפיין יעלה בעשרה סניפים, בשני סבבים ובהשקעה מדווחת של כ-400,000 שקלים.
לדבריה של איילת הרגש, מנהלת תחום הגיינת נשים: "הרעיון העומד במרכז הפעילות הוא מפגש חוויתי אישי-נשי עם הקונות באמצעות פעילות חדשה ויחודית בנקודת הקניה עצמה."
מסע הקניות, תחת הסלוגן "להתפנק לרגע עם קוטקס במגה", יתחיל כבר בכניסה לסניף, בה תוצב עמדת מוזלי לחלוקה לנשים בליווי עלון הסברה על הפעילות החוויתית בסניף. החל משלב זה מתחילה הקונה במסע הקניות המשודרג תוך שבמקביל לקניה עצמה היא גם מסתובבת בין עמדות נשיות, מקבלת עצות וטיפים מפנקים, זוכה לטיפול ציפורניים מפתיע, משקה נשי, המלצות למתכונים, התאמת צבעים ולק מיועצות טיפוח מקצועיות ומפגש מרגש עם זמר-מחזר.