חברת ישפאר יבואנית סוני יוצאת במסע פרסום נרחב לרגל השקת מסכי LCD מסדרת בראוויה בשיטת FULL היי דיפינישיין בגדלים 40 עד 70 אינץ'.
מסע הפרסום נאמד בתקציב כולל של כ-1.5 מיליון דולר באמצעות משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר חומסקי.
הקמפיין יכלול: פרסום בטלווזיה, מודעות בעיתונות ארצית, שלטי חוצות ברחבי הארץ ופרסום באינטרנט. הסלוגן שילווה את הקמפיין: צבע זה כל השוני.
צביקה שמעוני, מנכ"ל ישפאר מסר: "הקמפיין נועד לחזק את מיצובה של סוני כמובילה עולמית בתחום ההיי דפינישיין, סוני הינה החברה היחידה הנותנת פתרון מלא לעולם זה, החל ממסכי
מצלמות וידאו וסטילס וקונסולת המשחקים פלייסטיישן 3, נגני בלו ריי, LCD, סוני בתנופת פיתוח ומכירות כפי שמעידים שני אירועים מרכזיים שפורסמו לאחרונה: מסכי סוני ברוויה, לראשונה במקום ראשון במכירת בארה"ב, וניצחונה המוחץ של טכנולוגית הבלו ריי לנגני FULL HD. ישפאר תמשיך ותחזק את המותג סוני כייחודי וכקובע סטנדרט חדש וגבוה בתחום האלקטרוניקה."