012 סמייל מעלה קמפיין לקו הטלפון הביתי של החברה בעקבות סקר כלבוטק. במסגרת הקמפיין מציעה החברה לצרכנים לעבור לקו הטלפון הביתי של 012 סמייל, עם מספר הטלפון הקווי שלהם, כאשר החברה מטפלת בכל תהליך הניוד. המצטרפים לשירות הטלפון הקווי של החברה ייהנו מקו טלפון ביתי ללא דמי אחזקה ובתעריפים המשתלמים ביותר בישראל.
הקמפיין בכיכובם של איל קיציס ודוד קיגלר יעלה בערוצי המדיה השונים בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקלים, יעלה באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס ליאו ברנט.
במסגרת הקמפיין מציעה החברה מבצע למצטרפים: משלמים 39 שקלים לחודש ומדברים חופשי כל החודש (עד 500 דקות לקווים נייחים).
יעקב נדבורני, סמנכ"ל שיווק 012 סמייל: "012 סמייל מציעה כיום את החלופה המתקדמת והאטרקטיבית ביותר בשירותי הטלפון הפנים ארציים. סקר כלבוטק קבע באופן חד-משמעי כי קו הטלפון הביתי של 012 הוא הכי זול, הכי משתלם והכי כדאי, מבין החלופות הקיימות. צרכן אשר יעבור לשירות הטלפון הקווי של 012 סמייל ייהנה מהתעריפים הזולים ביותר ומחסכון של עד אלפי שקלים בשנה בחשבון הטלפון הביתי, תוך שמירה על מספרו הקודם".