חברת קרסו קיבלה את תו אמון הציבור ומצטרפת בזאת, לרשימה מובחרת של עסקים מובילים בישראל, שעברו את התהליך, עמדו בקריטריונים מחמירים ונמצאו ראויים לקבלת התו.
לראשונה בארץ - קיבלה יבואנית רכב, את תו אמון הציבור, המבטא את מחויבות החברה, לעמוד בסטנדרט צרכני הגבוה ביותר בארץ, המבוסס על נורמות צרכניות מתקדמות בישראל וכללים בינלאומיים בתחום הצרכני בעולם.
אילן טל, סמנכ"ל השיווק של חברת קרסו מסר: "אנו שמחים להיות חברת יבוא הרכב הראשונה בישראל עם תו אמון הציבור ואנו גאים על הזכות, להימנות עם אלה, שתודעת השירות והתנהלות הגונה מול הצרכן, מהווה עבורם ערך עליון."
לדבריו: "במסגרת זו, אנו מחויבים לכללים המחמירים ביותר בתחום הצרכנות ומקווים ליטול חלק, בעיצוב הסטנדרט הראוי לחברה צרכנית, מתקדמת ונאורה."
במסגרת הליך הבקרה וההטמעה, של כללי אמון הציבור בחברת קרסו, נבדקו, בין היתר: גילוי ושירות נאות, אמת והגינות בפרסום, שקיפות המידע, אחריות למוצר, כיבוד החוק, הגינות בעריכת חוזים וקיומם ושמירה על פרטיות.
ארגון אמון הציבור לתרבות צרכנית בישראל, הנו מלכ"ר שהוקם במטרה לשנות את התרבות הצרכנית במדינת ישראל. הארגון פועל כשנתיים, בשיתוף פעולה עם הארגון האמריקני BBB (Better Business Bureau), הפועל כמאה שנה בארה"ב, בריטניה וקנדה. ה-BBB הינו מוסד אמין ומוכר בהוויה האמריקנית.