קבוצת G גרופ נבחרה להוביל את השת"פ בין המופע "Magic On Ice" ורשת הסופר פארם. הקמפיין יבוצע על-ידי משרד הפרסום ג. קיד & YOUNG מקבוצת G גרופ.
היקף תקציב הפרסום עומד על 250 אלף דולר ויכלול פרסום ממוקד בטלוויזיה ובנקודות המכירה.
במסגרת המבצע, קונים שניים ממגוון המותגים לייף, קרמה, בייבי כייף, כיף, אורביטול, לילי, מולט, קוטקס, האגיס, ניקול, קרליין, נטורל פורמולה, שוקי זיקרי, הוואי, סומט, פרסיל ומקבלים כרטיס למופע MAGIC ON ICE ב-69.99 ₪ במקום159 ש"ח.
משרד הפרסום ג. קיד אנד יאנג ינהל את מיתוג נקודות המכירה הכוללים: עיצוב האלמנטים והפקתם ועיצוב פסי מדף. בנוסף, יפיק משרד הפרסום סרט פרסומת באורך 15 שניות לקידום המבצע, שיעלה בערוצים 2, 10 ו - 24.
Magic On Ice הינו מופע מרהיב של החלקה על הקרח על-פי אגדות ילדים, בהשתתפות המחליקים הטובים בעולם. המופע, אותו מביאים לארץ חברת ההפקה מיקי פלד- סולן הפקות (מפיקי הפסטיגל), ו"הדרן", יגיע לישראל כחלק מסיבוב הופעות עולמי מצליח למספר הופעות מוגבל בין התאריכים: 22-26.04.2008
היכל נוקיה, יד אליהו, ת"א.
במופע משתתפים המאסטרים הגדולים של ההחלקה האומנותית על הקרח - אלופי אירופה ואלופי עולם, המעלים על משטח הקרח את אגדות הילדים הקלאסיות: שלגיה ושבעת הגמדים, מפצח האגוזים ועוד, לצלילי קטעים מוסיקליים מאגדות הילדים מאת טובי המלחינים העולמיים.
המופע יעלה בישראל למשך עשר הצגות בלבד במהלך חג הפסח הקרוב בהיכל נוקיה בתל אביב שם יוקם במיוחד משטח קרח ענק.