"ג'ונסונ'ס בייבי" מבית "ג'ונסון אנד ג'ונסון" יוצאת בימים אלו בקמפיין טלוויזיה תדמיתי, למשך 3 שבועות, ובהשקעה של כ-1.3 מיליון ₪.
המסר המוביל את הקמפיין הינו "כשתינוק נולד, נולדת גם אמא, היכולה לסמוך על ג'ונסונ'ס בייבי". זאת בעקבות מחקרי צרכנים שקבעו שהמותג "ג'ונסונ'ס בייבי" נהנה מתפיסה של מומחה בתחום התינוקות, ואכן מאחורי המותג ישנן 100 שנות ניסיון בתחום פיתוח ושיווק מוצרי טיפוח עור ושיער התינוק.
מוצרי "ג'ונסונ'ס בייבי" הינם המוצרים הנמכרים ביותר בעולם בתחום הטואלטיקה לתינוקות ומחזיקים בנתח שוק כמותי של 50.3% (ע"פ דוח חב' IRI ונילסן העולמית משנת 2007).
הקמפיין ישודר בערוץ 2 וילווה במבצעים בנקודות המכירה. משרד הפרסום: ראובני פרידן.