תשלובת החלב של תנובה מציבה שלט פרסום ענק על גבי מתקן של חברת 'ברעם פרסום מקורי', ל"קוטג' תנובה - הגבינה עם הבית", בשטח הפתוח הנשקף מהמעבר הראשי המקשר בין הטרמינל היבשתי לאוירי ליוצאים ולנכנסים לנתב"ג. שלט הפרסום של קוטג' תנובה מחליף את שלט הפרסום של NOKIA, שהוצב שם במשך שנים.
מסקר שנערך, עלה כי אחד המוצרים שהישראלים הכי מתגעגעים אליו בחו"ל הוא קוטג' תנובה.
בשלט הממותג, פנייה אמוציונלית ליוצאים - פנייה המבוססת על הגעגוע לקוטג' תנובה בחו"ל, ותיזכורת לשבים - רגע לאחר שנחתו בארץ, רגע לאחר שאפשר להפסיק להתגעגע לטעם של קוטג' תנובה שאין כמוהו בשום מקום אחר בעולם, פרט לישראל. השלט יזכיר ליוצאים כי יש למה להתגעגע, ולנוחתים כמה טוב לחזור הביתה.
כמות הנחשפים היומית לשלט עומדת על כ-40,000 איש ובסה"כ בתקופת פסח וחול המועד צפויים לעבור בנתב"ג כמיליון איש.
גודל השלט עצום והוא עומד על 20/60, סה"כ 1200 מ"ר. השלט יוצב בנתב"ג למשך שנה שלמה וילווה בפעילות קד"מ בשדה - כגון, חלוקת סטיקר בעיצוב השלט.
חברת 'ברעם פרסום מקורי'- חלוצת ומובילת הפרסום על גבי קירות ופיגומים בישראל, בעלת הזכיון הבלעדי לפרסום וקידום מכירות ברשות שדות התעופה, ובמרכזם טרמינל 3 ונתב"ג.