מימון ישיר בקמפיין חדש למימון רכב באמצעות משרד הפרסום "ברוקנר-נטע-יער". הקמפיין מוערך בכ-300,000$ ויכלול טלוויזיה, רדיו ואינטרנט וימשך כחודשיים.
סרטון הקמפיין מציג את ג'ק רובינזון - הדמות שהפכה לאחרונה לאחת הזכורות, אותה מגלם השחקן שמוליק לוי. ג'ק רובינזון צופה בסרט באולם קולנוע. בשלב מסוים מסתכל רובינזון על היושב לצידו, הנרדם על כתפו. ג'ק, שבטוח שהצופה התעלף, קם וצועק: "יש רופא באולם?" מקול הצעקה האיש שלידו מתעורר ובמקביל אחד הצופים מזדהה כרופא. או אז פונה אליו ג'ק ושואל אותו: "מוכר את האוטו?"
לדברי שרון בן עזרא, סמנכ"ל השיווק של מימון ישיר, "במסגרת האסטרטגיה השיווקית של החברה, אנו מביאים לישראל את השיטה האמריקנית המקובלת והנוחה בעולם. בשוק האמריקני, מרבית עסקות הרכב מתבצעות באמצעות מימון בתשלומים על-פי יכולת ההחזר של הלקוח. אנו עושים צעד נוסף במתן פתרונות אשראי ללקוח המעוניין לרכוש רכב יד שנייה מאדם פרטי וזקוק למימון, אותו אנו מספקים בתהליך פשוט ומהיר".
מימון ישיר, מבית ביטוח ישיר השקעות פיננסיות, הינה חברת המציעה אשראי צרכני במטרה לתת מענה למכלול צרכי המימון של הפרט ומשפחתו. בשלב הראשון מתמקדת החברה בפעילות בתחום האשראי לרכב. מימון ישיר מספקת מענה לכל צורך של הלקוח ומאפשרת רכישת רכב תוך התאמת התשלום החודשי ליכולת ההחזר שלו.