בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
לובינסקי מעלה קמפיין פרסום ל פז'ו 308 בלמעלה מ-4 מיליון ש"ח
|
הודעה מטעם דוד לובינסקי בע"מ
מאת:
גדי אוחנה | | דבי תקשורת
|
חברת דוד לובינסקי בע"מ, יבואנית פיג'ו, משיקה את פיג'ו 308 המשפחתית החדשה ויוצאת בקמפיין פרסומי נרחב בתקציב של למעלה מ-4 מיליון ₪. הקמפיין יעלה ב-2 למאי, עם סרטון טלוויזיה שייחתם בסיסמת הקמפיין "Created on the 8th day" ('נברא ביום השמיני'). הסרטון מציג את יצירת ה-308, מתוך יסודות הבריאה הבראשיתיים, ונמסרת באמצעות זרועות עלים היישר אל הכביש. הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים, בעיתונות הארצית ובאתרי האינטרנט המובילים. את הקמפיין של פיג'ו 308 יוביל משרד הפרסום ברוקנר- נטע- יער. במסגרת הקמפיין, לראשונה בעולם הרכב, בוחרת חברת דוד לובינסקי בדרך מקורית וחדשנית להשקת המשפחתית החדשה, פיג'ו 308 בישראל. זאת באמצעות פעילות בלוגים-אינטרנטית ייחודית וראשונה מסוגה בישראל Blog Tour 308. במסגרתה, שבעה בלוגרים מובילים בישראל נבחרו במיוחד עבור הקמפיין מתוך 65 בלוגרים שהתמודדו על השתתפות בפעילות. הבלוגרים יוצאים ב-29.4.08 לנסיעת מבחן אישית עם ה-308 למקומות האהובים עליהם בקרבת אזור מגוריהם והם יכתבו על חוויותיהם בבלוג האישי שלהם. כל אחד מהבלוגרים ינהג ברכב למשך יומיים ויעביר את הרכב לבלוגר הבא בתור. הרכב יעבור בין הבלוגרים מצפון הארץ לדרומה. כאמור, מדובר בפעילות שיווקית ראשונה מסוגה בענף הרכב בישראל. בזאת, מצטרפת לובינסקי לכמה מהחברות הגדולות בעולם כדוגמת ג'נרל מוטורס, סטארבקס ונייקי, הפועלות להשתלב בזירה המתפתחת של תוכן גולשים למען יצירת תקשורת פתוחה וישירה עם קהל זה. את פעילות ה- Blog Tour 308 מובילים עבור פיג'ו חברת Blink וחברת האינטראקטיב i&m. סגלית בן חיון, מנהלת שיווק של חברת דוד לובינסקי: "פיג'ו מבשרת על השקת המשפחתית פיג'ו 308 שכולה חדשנות, דבר המתבטא במסגרת העלילתית של הפרסומת המציגה את הרכב כיצירה חדשה בעולם. הקמפיין הפרסומי שנבחר בהתאם לרוח זו, משתמש גם הוא בפלטפורמות חדשניות כדוגמת הבלוגוספירה". חברת דוד לובינסקי בע"מ נוסדה בשנת 1936 על-ידי מר דוד לובינסקי. מעבר לייבוא של פיג'ו וסיטרואן, החברה מאגדת בתוכה קבוצות בנות, המעניקות מענה מרבי ללקוחות לאורך כל הדרך. מכירת מכוניות יד שנייה, במסגרת חברת לובינסקי טרייד, ביטוח בחברת לוביט וקבלת אשראי לרכישת הרכב ע"י חברת עודית. ללקוחות העסקיים חברת הליסינג "פריים ליס" מציעה מענה הולם. בנוסף מייבאת החברה באמצעות חברת ד.ל.ב מוטוספורט את קטנועי פיג'ו, קטנועי PGO, אופנועי K.T.M וטרקטורוני פולריס.
|
תאריך:
|
30/04/2008
|
|
|
עודכן:
|
30/04/2008
|
|
גדי אוחנה
|
|
בנק הפועלים ואוניברסיטת בר-אילן משיקים שירות חדש לטובת הסטודנטים: שבע עמדות אינטרנט ייעודיות הוצבו בשבעה בניינים בקמפוס באוניברסיטה, באמצעותן יוכלו הסטודנטים להיכנס לחשבונם בבנק, ליצור קשר עם הבנק לצורך פתיחת חשבון חדש, וכן לגלוש לאתר האוניברסיטה לקבל מידע, לבצע פעולות כגון בדיקת מועדי וציוני בחינות, שינויים במערכת השעות, סטטוס ועוד.
|
|
|
חברת טבע עולה בקמפיין פרסום חדש למשחת השיניים אלמקס, שייחודה הוא בחומר הפעיל אמין-פלואוריד אורגני, שהוכח כיעיל ביותר במניעת חורים בשיניים. היקף הקמפיין מוערך בכמיליון שקלים.
|
|
|
מעצבת התכשיטים נילי בן דוד השיקה אתר חדש, בהשקעה של למעלה מ-80 אלף שקל. האתר מציע רכישה באמצעות הרשת, גלריית תכשיטים בשילוב יהלומים יוצאת דופן ביופייה. באתר, פירוט על מגוון התכשיטים המוצעים, ביניהם: טבעות בשילוב אבני חן יוקרתיות, שרשראות, צמידים, סיכות, ענקים וכד'.
|
|
|
חברת קוגול יוניטרייד, יבואנית צמיגי Michelin לישראל, וסונול חתמו על הסכם שבמסגרתו תספק קוגול יוניטרייד צמיגי Michelin ושירותי תחזוקה לצי המיכליות של סונול, המונה כ-50 מיכליות, במשך שלוש שנים. בנוסף לאספקת הצמיגים, קוגול יוניטרייד תעביר השתלמות, במסגרתה ילמדו נהגי צי המכליות של סונול כיצד להאריך את תוחלת חיי הצמיגים, על-ידי שימוש נכון ומושכל המותאם לסוג עבודת הרכב ולמתווה הכביש עליו הוא נע.
|
|
|
לרגל יום העצמאות ה-60 למדינת ישראל, מושב TV - מגזין הטלוויזיה של תנועת המושבים - יהיה בסימן של ציונות, ערכים והתיישבות.
|
|
|
|