מגדל, קבוצת הביטוח הגדולה בישראל, מכנסת את כלל מוצרי החיסכון הפנסיוני שלה תחת השם מגדל. במסגרת המהלך, משנה מגדל את שמה של קרן הפנסיה "מקפת החדשה" ל-"מגדל-מקפת". המהלך יתוקשר בקמפיין פרסומי מקיף- בערוצי הטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט - בהיקף של 2.1 מיליון ש"ח. המהלך הפרסומי החדש מתווסף לקמפיין מיתוג כללי של מגדל שעלה לאוויר בחודש שעבר, בעלות של יותר מ-2.5 מיליון ש"ח.
מנכ"ל מגדל-מקפת, רונן טוב, מבהיר כי הגברת הזהות המותגית של קרן הפנסיה עם חברת האם נועדה להדגיש את יתרונה של הקרן - שזוכה לשיעור המצטרפים הגבוה ביותר, כקרן פנסיה איתנה הנהנית ממערכי ניהול השקעות, בקרה והפצה של חברת הביטוח המובילה את שוק החיסכון הפנסיוני בישראל. "שילוב המותג "מגדל" העוצמה והניסיון והיציבות שהוא מבטיח ללקוחות עם העוצמה של מקפת, האמינות, האיתנות והמקצועיות- מעניקה ללקוח הסופי את הביטחון והיציבות שהוא זקוק לה, בוודאי בעידן של מכירה קמעונאית ותחילת ההפצה של קרנות הפנסיה על-ידי הבנקים", אומר רונן טוב. רונן מדגיש כי הציבור נדרש להכריע כיום בין החלופות השונות בתחום הפנסיוני, מבלי שבעצם יש לו את הכלים לנתח מה הנכון ביותר עבורו, מה תהיינה ההשלכות של החלטה כזו או אחרת על רמת החיים שלו לאחר צאתו ממעגל העבודה ומה היא מידת הסיכון הגלומה בכל חלופה".
המשנה למנכ"ל מגדל וראש תחום שיווק ופיתוח עסקי בקבוצה, משה תמיר, אומר כי הקמפיין החדש של מגדל מקפת משלים את המהלך האסטרטגי של הקבוצה למיתוג כללי המוצרים לחיסכון פנסיוני שלה (ביטוחי מנהלים, פנסיה וגמל) תחת ערכי המותג מגדל - המהווה זה יותר מ-70 שנה, עוגן של איתנות פיננסית, יציבות ואמינות ליותר ממיליון וחצי אזרחים בישראל.
מגדל-מקפת, קרן הפנסיה השנייה בגודלה בישראל, עם למעלה מ-370 אלף מבוטחים. מנהלת נכסים בהיקף של כ-12 מיליארד ש"ח.
גיא פינס, הפרזנטור של מגדל מככב גם בקמפיין החדש של מגדל מקפת. בסצינה המשתפת את הקהל במתרחש בחדר סאונד במהלך הקלטת ראיון טלוויזיוני, יודע פינס להמליץ לטכנאים על קרן הפנסיה המועדפת ביותר.