חב' "ניאופרם" וחב' "ג'ונסון אנד ג'ונסון קונסיומר ישראל", יבואנית ומשווקת מותג שטיפת הפה המוביל "ליסטרין", יוצאות בימים אלו בקמפיין טלוויזיה תדמיתי למותג תחת הסיסמא "ליסטרין- פיצוץ נגד חיידקים", ובהשקעה של כ-1.5 מיליון ש"ח.
הקמפיין מבוסס על סרטון שהופק בחו"ל בו נראה צעיר המשתמש בשטיפת פה ליסטרין, כאשר האפקט של הטעם הייחודי של ליסטרין מדומה לפיצוץ בחלל הפה שקוטל את החיידקים.
המסר של הקמפיין: צחצוח השיניים אינו מגיע לכל מקום בחלל הפה ואינו מספיק, לכן יש להשתמש בשטיפת פה ליסטרין להשלמת העבודה. ליסטרין משמיד עד 99% מהחיידקים בחלל הפה.
מטרת הקמפיין להפוך את השימוש בליסטרין ליומיומי בכל בית בישראל.
הקמפיין יעלה למשך שבועיים וישודר בערוצים 2, 10, 24, במקביל לפרסום מודעות בעיתונות הארצית. וייצא באמצעות משרד הפרסום: JWT.