לאור הצלחת סדרת דאב Fresh Touch הרעננה, המכילה מלפפונים ותה ירוק אשר הושקה לפני כשנה במספר קטגוריות בתחום הטיפוח, מרחיבה יוניליוור את הסדרה במטרה לחזק את הפניה אל קהל יעד צעיר של בחורות בשנות העשרים לחייהן. הסדרה מציעה מוצרים בריחות מרעננים ובמראה מבודל ושונה. בהשקת הסדרה, אשר תלווה בקמפיין טלוויזיה ופעילות אינטרנט ייחודית, השקיעה החברה כ-2 מיליון ₪.
דאב המוביל ומזוהה על-ידי אג'נדת "האישה האמיתית" פנה עד כה לקהל יעד רחב של נשים בגילאים שונים. בעקבות הצלחת סדרת המלפפונים ותה ירוק- אשר הוסיפה לסדרת המוצרים של דאב גוון רענן, החליטה החברה לפנות באופן ממוקד לקהל יעד של נשים בשנות העשרים לחייהן ולהציע להן סדרת מוצרים ייעודית, רעננה ומבודלת.
הפניה לקהל היעד הצעיר באה על-רקע התובנה שעלתה ממחקרים, כי נשים בשנות ה- 20 לחייהן אינם מצליחות ליהנות מגילן, גיל שבדיעבד יתייחסו אליו כשנים היפות ביותר שלהן, זאת בשל הלחצים והצפיות שהן מעמיסות על עצמן (למצוא בעל, לכבוש את שוק העבודה, להסתדר באופן עצמאי וכד').
תקופה זו מכונה בשפה המקצועית "משבר רבע החיים". משבר זה מאופיין בתחושות פנימיות של קושי בעקבות צורך להתמודד עם אתגרים רבים כדוגמת קריירה, זוגיות ועצמאות. מנקודת מוצא זו לקח על עצמו דאב להציב בפני בחורות אלה "תמרור עצור" המזמין את הבנות לראות שלמעשה אלה הן השנים היפות של החיים ולהציע להן הפסקת התרעננות.
כתמיכה במהלך הקימה דאב, באמצעות משרד הפרסום מקאן דיגיטל, אתר אינטרנט שכתובתו
www.gofresh.co.il המזמין בחורות לקחת לעצמן פסק זמן ממרוץ החיים ולהגשים לעצמן חלום קטן. האתר מציע לקהל הנשים לעצור לרגע ולחשוב "מה תמיד אמרת שתעשי בשביל עצמך ואיכשהו לא הספקת", לקבוע לעצמן תאריך יעד להגשמת החלום ולהיעזר בחברות כדי להגיע ליעד. הפעילות תכלול תזכורות ו"עונשים" שכל אשה תמלא למקרה שלא תעמוד בהבטחתה לעצמה ולחברותיה. כמו כן יציע האתר שוברי הנחה על מגוון פעילויות כדוגמת צניחה חופשית, טיפוס על קיר, טיסות לחו"ל ועוד.
רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק תחום הטיפוח ביוניליוור ישראל: "דאב הינו מותג ותיק הפונה לנשים באשר הן. יחד עם זאת, לעיתים נתפס על-ידי הנשים הצעירות כקלאסי ואיכותי אך מתאים לנשים מבוגרות יותר. בעקבות הצלחת סדרת המלפפונים ותה ירוק הוחלט בחברה ליצור סדרה מבודלת, רעננה, אשר תפנה לקהל יעד של בחורות צעירות תוך שהיא מתייחסת לצרכיהן הספציפיים. אנו בטוחים כי השקת הסדרה החדשה תמשיך בחיזוק מעמדו של דאב כמותג מוביל ותגביר את האהדה אליו בקרב בחורות צעירות יותר, אשר מוצעים להן עתה מוצרים המותאמים לצרכיהן תוך התייחסות לתחושות אותן הן חוות בגילאים אלה, כל זאת בשפה עדכנית, מיוחדת ושונה".
בשלב ראשון מציעה סדרת Go Fresh שבעה מוצרים בעלי מראה רענן וייחודי:
סבון ממריץ (מאופיין בצבע צהוב) בניחוח אשכוליות ולמון גראס בגרסת סבון מוצק ובגרסת סבון נוזלי.
סבון מרענן (מאופיין בצבע ירוק) בניחוח מלפפונים ותה ירוק (המחליף את סבון דאב מלפפונים ותה ירוק) בעל ניחוח חדש ורענן בגרסת סבון מוצק ובגרסת סבון נוזלי.
סבון מרגיע (מאופיין בצבע כחול) בניחוח מנטה ושושני נהר בגרסת סבון נוזלי.
תחליב קרם גוף בניחוח מלפפונים ותה ירוק.
וקרם רב-שימושי, 300 מ"ל בניחוח מלפפונים ותה ירוק.
השקת הסדרה תלווה בקמפיין טלוויזיה באמצעות חברת הפרסום מקאן דיגיטל אשר יעלה בערוצים 2, 10 ו-24 ובערוצים הרוסים למשך 3 שבועות.
אודות יוניליוור ישראל יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, קליק, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, Dove, לוקס, אקס, פינוק, בדין, סיף, ועוד.