חברת התרופות "פריגו" עלתה בקמפיין טלוויזיה לתכשיר "אגיסטן אלוורה" המיועד לטיפול בפטריות ושפשפות המלוות בתחושת גרד. הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, תחת הסיסמה "אגיסטן אלוורה ושהפטריות יירגעו", יעלה למשך שבועיים בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו- 24 בתקציב של מיליון וחצי שקל. את הקמפיין תלווה פעילות קד"מ מגוונת בנקודות המכירה, בתקציב נוסף של 200 אלף שקל.
קמפיין "איש הגומי"
הקמפיין מציג איש עסקים הסובל מפטריות יושב במשרדו וחש תחושת גרד מציקה ברגליים. הוא מתחיל להתגרד באינטנסיביות, עד שהגרד ותחושת אי הנוחות מביאים אותו לתנוחות מוזרות ובלתי אפשריות. למשרדו נכנסים מזכירתו ושני אנשי עסקים מהמזרח הרחוק, אשר מוצאים את האיש עם הרגל מעל הראש. התשדיר מסתיים בסיסמת הקמפיין "אגיסטן אלוורה ושהפטריות יירגעו".
לדברי גיא ינאי, מנהל מותג אגיסטן בחברת פריגו ישראל: "במהלך חודשי הקיץ החמים עולה שכיחות פטרת הרגליים והשפשפות, בשל החום, הזיעה והלחות. בהתאם- בחודשים אלו אנו עדים לעליה של 20%-30% במכירת התכשירים האנטי-פיטרייתים המטפלים בבעיה. אגיסטן אלוורה הינו מחלוצי מהפכת תרופות ה-OTC, שהחלה לפני שלוש שנים בשוק הישראלי, במסגרתה תרופות ללא מרשם אושרו לשיווק בשרות עצמי מחוץ לדלפקי הרוקח".