עם הגברת השימוש במחשב נייד וביסוס העבודה עימו, עולה הצורך במקרה של תקלה או בעיה למצוא פיתרון מיידי.
מתוך התחשבות בהרגלי השימוש של הלקוחות, הוחלט ב'ALTER מחשבים ניידים' להציג שירות מיוחד, המבטיח לכל לקוח שנתקל בבעיה כלשהיא - פיתרון תוך שעה.
במסגרת השירות, במקרה של תקלה - יבוצע תיקון מיידי בסניפי ALTER.
כאשר מבחינה טכנית לא יתאפשר טיפול במקום, יינתן ללקוח מחשב חילופי בחינם - ללא כל תשלום - עד לקבלת מחשבו האישי. במקביל, המחשב הדורש תיקון, יועבר במסלול לוגיסטי מהיר לחברה המייצרת שתטפל בבעיה במהירות האפשרית.
מALTER נמסר, כי לצורך כך הצטיידה החברה בכמות מכובדת של מחשבים חלופיים, תקינים ואיכותיים, המהווים תחליף מצוין עד לקבלת המחשב המתוקן.
לדברי שמעון אלטר, מנכ"ל ALTER, שירות זה נוצר במסגרת מדיניות הרשת להעניק ללקוחותיה שירות אדיב ומסור סביב השעון: "אנו עוקבים אחר הרגלי השימוש של לקוחותינו במחשב, ומודעים לכך שהם מבססים את כל עבודתם עמו: החל מעיסוק בעריכה תורנית, הגהה, כתיבה, עיצוב גרפי, תפעול עסקי, חישוב נתונים וכלה בהתכתבות שוטפת וניהול יומן אישי. אנו עושים את המרב בכדי להעניק ללקוחותינו שירות מקסימאלי ובמסגרת זאת אנו יוצאים בשירות מיוחד המבטיח פיתרון תוך שעה במקרה של תקלה".
חשוב לציין, כי השירות ניתן לכל לקוחות ALTER בעלי אחריות בתוקף.