קוקה-קולה עולה בקמפיין לפרויקט הקיץ קוקה-קולה וילאג'. 20 מיליון שקל משקיעה חברת קוקה-קולה בקונספט ייחודי וחדשני זה, המחליף את פעילותו של כפר המוזיקה קוקה-קולה שנערך במהלך ה-5 שנים האחרונות.
ב-Coca-cola village מגוון פעילויות לאורך כל היום והלילה. המתארחים(בני נוער בגילאי 15-18) יהנו מ-3 ימים של חוויה חסרת תקדים שהכל כלול בה החל מלינה בבקתות נופש (קאזות) ייחודיות, ארוחות מסביב לשעון, מסיבות, מופעים, פעילות ספורט ימי, ים, בריכה ועוד הרבה הפתעות.
בסרטון הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום דחף אחד, נעשה שימוש בטכניקה ייחודית וחדשנית באמצעותה נוצרו גלי ים השוטפים ומכסים את סצנות הסרט ומקנות לו מראה חלומי. הסצנות עצמן נעות בעדינות באופן היוצר מראה של סרט המוקרן על גבי המים.