חוגלה קימברלי, משיקה את הדור החדש של מגבות הנייר: מגבת הספוג בעלת הספיגה המוגברת באמצעות טכנולוגיית ה-AIR DRY החדשנית.
ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה, בו הושקעו 2 מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. הקמפיין יעלה בערוץ 2.
מטרת המהלך של ניקול כמובילת הקטגוריה, היא להצמיח את קטגוריית מגבות הנייר באמצעות מוצר איכותי וחדשני וליצור בידול ברור למותג ניקול למול המותגים המתחרים.
המותג ניקול לא מפסיק לחדש ולרענן וימשיך להביא מגוון של פתרונות חדשניים ואיכותיים, שנולדים מתוך תובנות צרכניות אמיתיות.
על הקמפיין
הקמפיין, בהתאם לקונספט ההומוריסטי של הקמפיינים הקודמים של ניקול, מראה סיטואציות משעשעות בהן גברים מאלתרים פתרונות למשימות הבית והמטבח.
בפרסומת הנוכחית, נראה גבר המנסה למלא אקוואריום אך בטעות נשפכת לו כמות מים החוצה. בעודו מנסה לספוג את המים באמצעות מגבת הספוג הוא מופתע לראות כי הגליל נפל לתוך האקוואריום וספג את כל תכולת האקוואריום.
הסלוגן: מבחינתו זה ממש סופג. מבחינתך הוא הולך לספוג.