חברת Think Big מביאה לישראל מדיה חדשה ומיוחדת: פרסום על גבי מגשי פיצה במשלוחים.
ברשות החברה הסכמים בלעדיים עם פיצריות בכל רחבי הארץ, כ-700 פיצריות סה"כ, המבצעות כ-200,000 משלוחים מדי חודש, כאשר מגש הפיצה שמגיע במשלוח ממותג כולו על-ידי מפרסם אחד. כמו-כן יצרה החברה שיתוף פעולה עם המשווק העיקרי של מגשי הפיצה בישראל ויחד איתו היא מייצרת ומפיצה את המגשים עבור לקוחותיה.
בעולם, הפורמט מצליח מאוד, בעיקר בקרב חברות משקאות וחטיפים, סרטים וטלוויזיה, אתרי ושירותי אינטרנט שונים ומוצרים הפונים לילדים ולנוער. מחקרים שנערכו בנושא מראים נתון מדהים של 75% מודעות בלתי נעזרת אצל צרכנים שנחשפו לפרסום על גבי מגשי פיצה, גם בעקבות החשיפה הארוכה למסר מאחר וארוחה ממוצעת של פיצה נמשכת בין 20 ל-40 דקות.
מדיה זו מומלצת גם עבור קמפיינים שנועדו לייצר הנעה לפעולה, מאחר והצרכן מקבל את המסר בביתו כאשר הוא קרוב למכשיר הטלפון ולמחשב, ונמצא בסטייט אוף מיינד רגוע ותקשורתי במיוחד. יתרון נוסף של המדיה הוא קהל היעד הצעיר, רובו בגילאי 12-35, ממעמד סוציו אקונומי בינוני ומעלה, קהל מבוקש שקשה להגיע אליו במדיות הקונבנציונאליות.
מנכ"ל Think Big גבי לביא: "אנו שמחים להביא ללקוחות שלנו פיתרון חדשני ויוצא דופן בשוק המדיה ובטוחים כי כבר בשבועות הקרובים צרכנים רבים ייחשפו למדיה החדשה, בלי לצאת מהבית!".
חברת Think Big מחזיקה בזיכיונות לפרסום על קירות ענק ברחבי הארץ, בזיכיון בלעדי לפרסום באתר החרמון ובמאות כרזות פרסום בחדרי שירותים, בברים ובבתי קפה בכל הארץ.