|
MUST HAVE 2008 [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
רשת הבורסה לתכשיטים, משיקה קטלוג, תחת השם MUST HAVE 2008 הכולל 200,000 עותקים שיחולקו ללקוחות הרשת ב-12 הסניפים ברחבי הארץ, בנוסף להפצה בדיוור ישיר בעיתונות נשית ישראלית ורוסית. הקטלוג החדש יאפשר ללקוחות הרשת ליהנות ולהתרשם מקולקציות פופולריות אשר מתאימות לכלל הקהל הנשי בדגש על פריטים שחובה אצל כל אישה. הקטלוג מפרט לראשונה מהם תכשיטי ה-MUST שכל אישה צריכה שיהיו לה, ומהן המתנות המקובלות בעולם תכשיטי היהלומים בעולם.
הקטלוג החדש של הבורסה לתכשיטים מופק בשיתוף עם משרד הפרסום ירקוני בן נתן בהשקעה כוללת של 500,000 שקל.
לדברי הנהלת הבורסה לתכשיטים: "הקטלוג החדש הוא המשך ישיר לעובדה כי לקוחות הרשת, רואים בנו מובילים בתחום ייצור ושיווק תכשיטי יהלומים איכותיים ויוקרתיים. כחלק מתפיסת החברה, ברצוננו לתת מענה כולל לנשים וגברים ולספק פתרונות לכל אירוע, סיבה ומאורע באמצעות תכשיטים יוקרתיים במחירים המתאימים לכל כיס".
כיום מונה רשת הבורסה לתכשיטים 12 סניפים ברחבי הארץ, וקיימת כרשת חנויות עצמאית כבר למעלה מ-30 שנה.