"ליידי ספיד סטיק", מותג הדאודורנטים מס' 1 בישראל, עולה בקמפיין אינטראקטיבי חדשני, במסגרת השקת סדרת הדאודורנטים החדשה לאישה - "ליידי ספיד סטיק 24/7 רול און", בהשקעה מדווחת של 220,000 שקלים.
הקמפיין עולה, בימים אלה, תחת הסלוגן: "בואי להיות ברברה בלייד הישראלית". הקמפיין האינטראקטיבי הופק באמצעות משרד הפרסום Y&R אינטראקטיב מקבוצת שלמור אבנון עמיחי.
באמצעות טכנולוגיה חדשנית, יוכלו הגולשות לאתר, להעלות 7 תמונות שלהן, המתארות 24 שעות בחייהן האקטיביים וליצור סרט פרסומת בכיכובן.
בין הנשים שיעלו את סרטיהן לאתר, תיערך תחרות והסרט אשר יזכה בדירוג הגבוה ביותר, יזכה את הזוכה בחופשה חלומית זוגית לניו-יורק, כסף ל"ביזבוזים" וכן בתואר: "ברברה בלייד הישראלית".
לפי דוח AC Nielsen scanning YTD NIS 08 (נתחי השוק על-פי חברת אי סי נילסן, דוח כספי מצטבר מתחילת השנה ועד היום בשקלים, 2008), עוד בטרם ההשקה החדשה, "ליידי ספיד סטיק" הובילה את שוק הדאודורנטים עם נתח שוק של כ-27.9 אחוזים.
וכעת, כשלושה שבועות לאחר ההשקה, המותג כובש גם את קטגוריית הרול און עם נתח שוק של 25.2 אחוזים.
לדברי נוגה בנר, מנהלת מותג "ליידי ספיד סטיק" בישראל: "אנו בליידי ספיד סטיק, רואים בהשקה את קדמת החדשנות בקטגוריית הרול און ולפיכך יוצאים בקמפיין לא רק טלוויזיוני אלא גם אינטרנטי. הקמפיין הנ"ל הוא יוצא דופן מבחינה קריאטיבית ואקטיבית אשר מאתגר למעשה את הצרכניות לקחת חלק בחדשנות ובקידמה המייצגים את המותג. כידוע, 'ליידי ספיד סטיק' הינו מותג מוביל בתחום הדאודורנטים, ואנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים להוביל את קטגוריית הדאודורנטים בישראל, גם בחדשנות וגם באיכות לא מתפשרת".