DHL, החברה המובילה בעולם במשלוחי אקספרס בינלאומיים ושירותים לוגיסטיים, מעלה בימים אלו קמפיין אינטרנט לשירות משלוחי האקספרס. השירות, תחת השם- DHL Express 9:00 ו-Express 12:00 DHL הינו שירות המקצר את זמני ההגעה של משלוחי האקספרס ללקוחות בחו"ל מיחידה של "יום עסקים" שלם למועדי מסירה שנמדדים בשעות.
הקמפיין החדש, ממחיש את מסר חשיבות גורם הזמן בעולם העסקי בסדר היום של העובד וכולל מיני סייט המציג 5 סרטונים קומיים קצרים אותם מלווה הסלוגן: "ב- DHL משנים את חוקי הזמן". הסרטונים מתארים סיטואציות "משרדיות" במהלך יום העבודה, במסגרתן נראים עובדים הפועלים תחת לחץ זמן ונאלצים לקבל החלטות מהירות. הסרטונים מעבירים את מסר היתרון שמשיגה DHL עבור לקוחותיה ברחבי העולם עם הנהגת שירות זה.
הקמפיין יעלה באתרי האינטרנט המקצועיים של ענף הלוגיסטיקה, לצד דיוור ישיר ללקוחות ודיוור אלקטרוני לקהל היצואנים בישראל. במקביל גם יעלה בעיתונות המקצועית.
הקמפיין ימשך כחודש, במהלכו גם יוענקו השירותים החדשים במחירי היכרות מיוחדים.
כתובת האתר היא:
www.fogeli.co.il/dhl/time.
שירות ה- DHL Express 9:00 ו-Express 12:00 DHL מאפשר ליצואן הישראלי לבחור מועדי מסירה ללקוח שלו בשעה מוקדמת יותר בחו"ל: 9:00 בבוקר, או 12:00 בצהרים, במקום בסיום "יום עסקים", כפי שהיה נהוג עד כה. באמצעות השירות מייצרת DHL יתרון עסקי בעל ערך חשוב ביותר ליצואנים הישראלים, המאפשר ללקוח שלהם לקבל את המשלוח מיד עם תחילת יום העבודה ולא רק למחרת בבוקר, ובכך להרוויח יום עסקים שלם.
"הקמפיין נועד לחדד את המסר כי בעולם שבו מימד הזמן מתקצר בעקביות, יש הבדל של ממש בין מסירת המשלוח במהלך היום או בסופו, כאשר כולם כבר סיימו את עבודתם. בזכות המסירה המוקדמת יראה הלקוח בחו"ל את היצואן הישראלי כספק מקצועי, הקשוב לצרכיו ומתעלה מעבר לציפיותיו", מסר דוד בונדי, מנכ"ל DHL אקספרס בישראל. "זהו ביטוי נוסף למאמץ הבלתי פוסק שעושה DHL להבטיח ללקוחותיה בכלל ולקהל היצואנים הישראלים בפרט שירות מקצועי בתפירת פתרונות אישית, ובכך למעשה מייצרת את ההבדל הקטן שעושה את השירות מטוב למעולה".
אודות DHL
חברת DHL, היא החברה המובילה בעולם למשלוחי אקספרס ושירותים לוגיסטיים. החברה מציעה ללקוחותיה פתרונות חדשניים ומותאמים במיוחד - הכול תחת קורת גג אחת. הודות למומחיותה העולמית בפתרונות לוגיסטיים, במשלוחי אקספרס באוויר, בים ובשינוע יבשתי, מציעה החברה שילוב של כיסוי עולמי רחב והיכרות מעמיקה עם שווקים מקומיים. הרשת הבינלאומית של DHL מקשרת למעלה מ-220 מדינות וטריטוריות בעולם ומעסיקה כ- 300,000 עובדים מסורים, המחויבים לספק שירות מהיר ואמין העולה על ציפיותיהם של הלקוחות. החברה בבעלות מלאה של Deutsche Post World Net. הכנסות החברה בשנת 2007 עמדו על מעל ל- 63 מיליארד יורו. DHL ישראל, חברת בת של DHL העולמית, מנוהלת על ידי דוד בונדי.