חברת סידס, רק הטוב ביותר, עולה בקמפיין טלוויזיה לעוגיות HIT של המותג באלסן, תחת המסר: זה ל-HIT. הקמפיין, באמצעות ציבלין תקשורת צעירים, יעלה למשך שלושה שבועות בטלוויזיה, בהשקעה של 1.6 מיליון שקלים.
הקמפיין ילווה בחידון נושא פרסים באתר הבית של קשת, עד לתאריך 28.08.2008,
www.keshet-tv.com, במסגרתו יישאלו הגולשים שאלה על הקמפיין. הפותרים נכונה יזכו במארז HIT.
הקמפיין מציג הופעה "חיה" של עוגית HIT, כאשר העוגיה עומדת במרכז הבמה ומקבלת ספוט משלה בעת שהיא מבצעת את השיר He's got the whole world in he's hands.
לדברי שני ירושלמי, מנהלת המותגים המתוקים בחברת סידס, רק הטוב ביותר, סדרת עוגיות HIT מציעה עוגיות סנדויץ איכותיות לאכילה יומיומית במחירים שווים לכל נפש ובטעמים ומילויים מצוינים. לדבריה, מועד עליית הקמפיין טרם החזרה לבית הספר נבחר במטרה לפנות לאמהות, לילדים ומשפחות צעירות המחפשות את הערך המוסף שבחווית הפינוק וסדרת עוגיות HIT בהחלט עונות על הגדרה זו.
עוגיות באלסן, מתוצרת גרמניה, מיובאות ומשווקת בישראל על-ידי חברת סידס דברים טובים, בין מוצריה בישראל: חטיף הביסקוויט פיק אפ, הסדרה הקלאסית BAHLSEN היוקרתית, עוגיות הסנדוויץ' HIT ו-HIT minis.