קמפיין חדש של "עלית", להחדרת קפה נמס בטעם וניל למגזר הדתי/חרדי, עולה השבוע באזור ירושלים. במסגרת הקמפיין, תפיץ חברת עלונים עשרות אלפי "תלי דלת" ביישובים: אלעד, בני ברק, בית שמש החרדית, ירושלים וקרית ספר. לחומרים המופצים, תצורף כוס קפה עם שתי דוגמיות, להכנת קפה בטעם וניל. ההפצה תיארך שבועיים, כאשר ישנה חשיבות רבה להגעת הדוגמית עד לבית הצרכן.
בשנים האחרונות, התפתח מאוד תחום השיווק באמצעות חומרי הפצה ממוקדים וישירים. המידע המופץ השתכלל וכיום ניתן לראות חומרים יצירתיים, בצורות, גדלים, צבעים וגרסאות שונות.
ישנו ניסיון כיום מצד הממשלה להגביל את סוג השיווק הנ"ל, בטענה שהציבור הרחב מאס מחומרים "מטרידים" שכאלו. דורון עציץ, מנכ"ל חברת עלונים לדיוור ישיר, אמר בתגובה: "נראה שכוחות השוק מוכיחים, שהצרכנים נהנים מהדוגמיות, המבצעים והמידע שהם מקבלים באמצעות הדיוור הישיר".