קלוגס - דגני הבוקר הראשונים בעולם בקמפיין אסטרטגי תדמיתי למוצר הייחודי JUST RIGHT. הקמפיין באמצעות JWT ישראל, היקפו מוערך בכ-500,000 שקלים והוא יכלול שילוט חוצות, אשר ילווה במבצעים אטרקטיביים ברשתות השיווק, וימשך כשבועיים.
את הקמפיין מלווה הסיסמא: Just Right בדיוק בטעם הנכון.
JUST RIGHT נחשב לאחד ממוצרי הדגל של קלוגס בעולם, ומגיע כעת גם לישראל. JUST RIGHT הוא שילוב נכון ומאוזן של מבחר דגנים איכותיים עם תוספות טעימות, אשר נותנים מענה לארוחה בריאה ומשביעה יחד עם טעם מתוחכם.
דגני הבוקר JUST RIGHT כוללים: חיטה מלאה, שיבולת שועל, תירס ואורז עם תוספות טעימות כגון צימוקים, תמרים ושקדים.
JUST RIGHT - איך נולד הרעיון?
הרעיון לפיתוחו של המוצר הייחודי נולד באוסטרליה. המניע לפיתוחו של המוצר היה הצורך והרצון אותו גילו האוסטרלים למציאת גיוון לארוחת הבוקר שהורכבה עד אז מקורנפלקס. האוסטרלים ביקשו למצוא תחליף מתוחכם המשלב מספר טעמים תוך שמירה על ערכים תזונתיים. JUST RIGHT מציע אלטרנטיבה טעימה, בריאה ומתוחכמת יותר המותירה תחושה קלה לאחר האכילה. מאז ועד היום JUST RIGHT קוצר הצלחה ברחבי העולם ובעיקר באוסטרליה, שם נחשב לאחד מדגני הבוקר האהובים ביותר.
קלוגס (Kellogg's)
היא חברה בינלאומית שבסיסה בארצות הברית, העוסקת בייצור דגני בוקר, חטיפים, עוגיות וכדומה. חלק מהמוצרים היא מייצרת בעצמה, וחלק באמצעות חברות שבבעלותה. מוצריה של קלוגס נמכרים בלמעלה מ-160 מדינות בעולם. מאז 1906 החברה מייצרת ומשווקת יותר מ-50 מוצרים בתחום דגני הבוקר בלבד. בשנת 2006 נאמדו רווחיה של החברה בקרוב ל-11 מיליארד דולרים.