חברת לעומק התודעה, המתמחה בפרסום ושיווק לצעירים ובעלת זיכיון פרסום בלמעלה מ-800 מקומות בילוי וחדרי כושר בפריסה ארצית מתחדשת, ובימים אלו החלו בחברה בשיווק של חבילות פרסום 3D באמצעות טכנולוגיית הלנטיקולר.
בשלב ראשון ניתן יהיה להעלות קמפיינים 3D רק בחבילות הבילוי של החברה המונות למעלה מ-500 מקומות בילוי בארץ.
"מדובר בטכנולוגיה חדישה יחסית בישראל". אומר זיו פופלבסקי מנכ"ל משותף בלעומק התודעה, "אני מאמין שהמפרסמים בארץ ישכילו לראות את היתרונות של טכנולוגיית הלנטיקולר. השוק כיום צמא לחידושים ומודעות 3D שלנו יהוו אטרקציה מעניינת במקומות הבילוי".
חברת בזק הינה הראשונה שמפרסמת בפורמט החדש ובחרה להעלות עם הקמפיין לרשת האינטרנט האלחוטי עם הסיסמה: "גם בשירותים אפשר לזוז".
הקמפיין מורכב משתי תמונות סטילס ומדמה את תנועת הריקוד, ברוח מהלך הרשת האלחוטית, המאפשרת חופש תנועה מכל מקום בבית.
לדברי מיכל רוזנטל מנהלת אגף תקשורת שיווקית: "הקמפיין הינו המשך ישיר לחיזוק העולם האנלוגי של חופש התנועה, הרשת הביתית של בזק מאפשרת גלישה באינטרנט מכל מקום בבית והבחירה במדיה בשרותים במקומות הבילוי מעצימה את המסר של הקמפיין: גם בשירותים אפשר לזוז. ובכך מייצרת בולטות ורלוונטיות למוצר".