קרט ישראל, יבואנית המותג CANON, יוצאת השבוע בקמפיין פרסום להשקת מצלמת רפלקס EOS1000D של קנון.
הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום וילנאי, בהשקעה כוללת של כחצי מיליון שקלים, תחת הכותרת: "תן ביטוי לחופש שלך".
הקמפיין כולל: קמפיין אינטרנט מכירתי, שילוט ב-400 נקודות מכירה ונראות כוללת ומבצעי קד"מ ברחבי הארץ. כמו-כן, יחולקו לוחות שנה המציגים את כל האירועים, החגים והחופשות של התלמידים.
גיא בן-נון, מנהל שיווק בחברת קרט אומר: "האסטרטגיה השיווקית של הקמפיין, נועדה ליצור חשיפה מרבית למצלמת הרפלקס EOS 1000D, המצלמה הפופולרית בתחום הצילום בעולם, המבטאת את איכויות המותג EOS של קנון, תוך שימת דגש על העובדה, שעם המצלמה החדשה של קנון ניתן לתת ביטוי חדש לחופש שלך ולחוויות המשותפות לך ולמשפחתך".
לדבריו: "המצלמה הרפלקסית החדשה של קנון, מגיבה במהירות לכל התרחשות, מצלמת תמונות חדות בעלות טווח צבע רחב, במחיר שווה לכל נפש, עם אחריות מקיפה ל-3 שנים מהיבואן הרשמי בישראל".
מוסיף בן נון: "כיום, אין צורך להתפשר על הממשק של מצלמות הרפלקס ביחס למצלמות הקומפקטיות; בעזרת ה-1000D האיכותית, המהירה והגמישה, ניתן לצפות בתמונה ולבצע מיקוד לפני הצילום, הודות לטכנולוגיית ה-Live View המתקדמת".
במסגרת הקמפיין, יוצאת חברת קרט במבצע, שבו תשווק מצלמת EOS 1000D ב-3199 שקלים, במקום 3999 שקלים, הכוללת: גוף מצלמה ועדשה 55-18 מ"מ, עם מייצב תמונה אופטי.
קרדיטים:
קריאייטיב - אריה גלוך, סטודיו דרגצקי.
מדיה - שריתה קוטק.