You עולה בקמפיין בעלות כוללת של 1.25 מיליון שקלים. מטרת הקמפיין להודיע על חגיגות ה-YouDay, בו עשרות מוצרים ימכרו בחצי מחיר ברשתות מגה, מגה בעיר, אלונית וסגפרדו, הנחה בגובה 3 שקלים לליטר סולר בתדלוק בתחנות דור אלון ומבצעים אטרקטיביים נוספים.
הקמפיין יעלה ב-23.10 ל-4 ימים ומוערך בעלות כוללת של מיליון ו-250 אלף שקלים. הקמפיין ישודר בערוצים 2, 10 ו-24, בעיתונות, רדיו אזורי ובנקודות המכירה.
הקמפיין הוא תחת הסיסמא "You Day חוזר" ומודיע על חגיגת קניות היסטרית למשך יומיים: 27-26 באוקטובר ברשתות המשתתפות.
הקמפיין שם דגש על המסר של חגיגת הוזלות על מגוון מוצרים למחזיקי הכרטיס באמצעות עשרות כדורים צבעוניים הקופצים מתוך מכונת מסטיקים ומשתוללים על המסך. לאחר מכן יופיעו פרסומות Hard Sail המציגות מבצעים ספציפיים כמו פיצות אישיות בחצי מחיר בפיצה האט, עשרות מוצרים בחצי מחיר במגה ומגה בעיר ועוד.
מנהל קריאיטיב - גילי שחק;
סופרוייזרית - זיו אבוחסירה;
תקציבאית - איילין טיטו;
ארט - קובי אדרי;
קופי - גלי פינטו;
הפקה - מיוחס קריאייטיב פרודקשן.