רשת המשביר לצרכן, יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם מותג האופנה לילדות sweetgirlshop.
לדברי יואב וולברומסקי: "בהמשך לבנייה של הקונספט הייחודי של אופנה וטוטאל לוק לילדות בלבד ופתיחה של חנויות קונספט הפונות לקהל יעד זה, אנו מעוניינים להיכנס בנקודות מכירה חזקות, כדוגמת המשביר לצרכן וזאת כדי לחזק את המותג והקונספט ולהשקיע את כלל המשאבים בבנית מותג אחד חזק שיפנה לקהל היעד של הילדות".
לדבריו: "היעדים שהצבתי במסגרת שיתוף הפעולה התמקדו ביצירת אווירה של אופנתיות, עדכניות וטרנדיות, הזהות לבתי אופנה. לדוגמא: הקולקציות יתחלפו מידי עונה, יצירת סטיילינג לכל פריט על מדפי המותג, שמירה על מיצוב ובידול המותג ועוד".
במסגרת שיתוף הפעולה תשווק sweetgirlshop, מבחר מוצרי אופנה של ביגוד ואביזרים לילדות מגיל 12-2, המאפשרים יצירת לוק אופנתי וטרנדי לילדות.
לדברי ריבי מדם-כהן, מנהלת תחום ילדים במשביר לצרכן, קולקציית sweetgirlshop האופנתית, משלימה את המגוון הרחב שמציעה המחלקה לקהל לקוחות המשביר.
המותג sweetgirlshop ישקיע בשיתוף הפעולה כחצי מיליון שקלים ולהערכת המותג צפי המכירות במחלקות הילדים ברשת יגדל עם תחילת הפעילות המשותפת. רשת המשביר לצרכן, תשווק את אופנת הילדות במחלקות בגדי הילדים בסניפי המשביר לצרכן בכ-20 סניפים ברחבי הארץ.
קולקציית sweetgirlshop מחולקת לארבעה קווים שונים:
- trendygirls - לילדות מעודכנות שתמיד רוצות להיות באופנה;
- partygirls - פריטים המותאמים במיוחד למסיבות ואירועים מיוחדים;
- sweetprinccess - לאלו שרוצות להראות ולהרגיש כמו נסיכות;
- casualgirls - לבית הספר, לבילוי אחר-הצהריים עם חברות.
בנוסף, משלב המותג מחלקת sweetaccessories - מגוון אביזרים, חגורות, תכשיטים ומתנות המעוצבים במיוחד לרשת ומותאמים לכל אחד מהקווים.
המותג sweetgirlshop פתח לפני מספר חודשים, חנות קונספט ראשונה ברחוב אחוזה 135, ברעננה, תחת שם המותג.