|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
האם כדאי להשקיע בנאסד"ק 100?
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי

דיאדורה עולה בקמפיין חדש

- הודעה מטעם חברת דיאדורה
15/10/2008  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: עופרה צ'רנר  |    |  רוני ארנון תקשורת
[צילום: יח"צ]

מותג הספורט והאופנה האיטלקי Diadora עולה בקמפיין חורף חדש בהשקעה של שלושה מיליון שקלים. החברה, שנפרדה לאחרונה מהשחקן והמוזיקאי רן דנקר, ששימש לה כפרזנטור בעונות האחרונות, משנה כיוון ושמה במרכז הקמפיין את מורשת הספורט העמוקה של המותג.

חברת Diadora החלה את דרכה כיצרנית הנעלה בתחום הספורט, ובתחילת שנות ה-70 התרחבה גם לתחום ההלבשה הספורטיבית לגברים. הקמפיין החדש מציג את המורשת הענפה של המותג בתחום זה לאורך 60 השנים האחרונות, ומבוסס על ספורטאים בינלאומיים אגדיים מתקופה זו, שהגיעו להישגים ולשיאים כשהם נועלים דיאדורה. לטובת הקמפיין נבחרו ספורטאים אגדיים מענפי הטניס, הריצה, אופניים וכדורגל.

הקמפיין יעלה כחידון, ויכלול 4 סרטונים שיחלו בסדרת תקריבים של נעליים השייכות לספורטאים מפורסמים. עם התקריב תופיע קריאה לזהות ולהתאים בין הנעל לאישיות הספורטיבית. הממהרים לזהות את השמות ולשלוח תשובה באמצעות מכשיר הסלולר או אתר האינטרנט של הקמפיין, יזכו בפרסים גדולים, הכוללים טיסות וחבילות אירוח באירועי ספורט גדולים ותחרויות בעולם.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ענבר/מרחב/שקד, יעלה תחת הסלוגן: Diadora. Are you good enough? ויכלול טלוויזיה, מודעות בעיתונות ארצית ומגזינים, קמפיין אינטרנט ורדיו.

לדברי ספי שקד, בעלים של חברת הפרסום ענבר/מרחב/שקד: "לדיאדורה היסטוריה מפוארת, הווה ועתיד בתחום הספורט. הקמפיין מבוסס על נעליים שעשו היסטוריה בספורט לאורך השנים ובאמצעותו הצרכנים ייחשפו גם לספורטאים השונים והישגיהם. הקמפיין ילווה באתר אינטרנט חדש המציג מאגר נרחב של ספורטאים בינלאומיים שנעלו דיאדורה בעת הצלחתם, מה שהופך את הדרך לזכות בפרסים שווי הערך לקלה יותר".

לדברי עדי שפריר, מנהלת השיווק של Diadora בישראל: "דיאדורה עיצבה את נוכחותה בשוק הבינלאומי של ביגוד והנעלת הספורט הודות לערכיה הספורטיביים ולהתפתחות מוצריה, וכן הודות לשמירה על ייחודיות אופנתית וחדשנות טכנולוגית. הקמפיין מספר סיפור של ספורט, ניצחונות, חדשנות, אבל מעבר לכל, זהו סיפור של אנשים שהאמינו תמיד בעקרונות האמיתיים של הספורט".

קרדיטים: משרד פרסום: ענבר/מרחב/שקד; מנהל קראייטיבי: רובי ניסן; ארטדיירקטור: שרון כהן; קופירייטרית: מורן אלתרמן; תקציבאי: יעל קליין; סופרוויזרית: קרן אשכנזי; במאי: ישראל אוחיון; חברת הפקה: ראבל; משרד אינטרקטיב: טויסטד; יחסי ציבור: רוני ארנון תקשורת.

תאריך:  15/10/2008   |   עודכן:  15/10/2008
עופרה צ'רנר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תנובה בפעילות קידום מכירות ייחודית וחדשנית ל"קוטג' תנובה" בשדה התעופה נתב"ג בהשקעה של 300 אלף שקלים. קוטג' תנובה יוצא בפעילות קידום מכירות חדשנית חווייתית ומרגשת בחול המועד סוכות - עונת הנסיעות המוגברת לחו"ל (עד ה-20.10).
עיתון הארץ מפיק מוסף אשר יעסוק ויסקור בהרחבה את התופעה המבורכת ההולכת ומתרחבת של מעורבות חברות עסקיות, עמותות ציבוריות ובודדים בעשייה החברתית והחינוכית בישראל.
15/10/2008  |  אילנה כהן   |   הודעות כלליות
ביום שישי 24.10.08 בשעה 12:00 התיאטרון הקאמרי מארח את הצגת תיאטרון אתגר "גילי", הצגת היחיד של השחקנית שרית וינו-אלעד, ביוזמת עמותת אחת מתשע במסגרת חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד. הצגת היחיד "גילי", זוכת פרס תיאטרונטו לשנת 2005 נכתבה על-ידי אורנה יקיר ז"ל, שעיבדה את ספרה של ד"ר הניה שנון-קליין "הספר של גילי". בהצגת היחיד הזו משחקת שחקנית הקאמרי שרית וינו-אלעד.
ישראל, הוד השרון, 15 באוקטובר 2008 - חברת לידקום (AIM: LEAD) מובילה עולמית באינטגרציה של פתרונות תקשורת חדשניים, העוסקת בהקמה וניהול של פרויקטים מורכבים בתחום התקשורת האלחוטית והקווית, הודיעה כי קיבלה הזמנה חדשה באקוודור בהיקף של יותר מ-3.2 מיליון דולר. החוזה נוגע לאספקת פתרונות מוכללים (Turnkey), וכולל את כל העבודות והציוד הנוגעים להקמה של אתרי תקשורת.
15/10/2008  |  מיטל נעים  |   הודעות כלליות
BAGIR מרחיבה את פעילותה באנגליה. תהיה הספק המוביל לביגוד מחוייט ב-BURTON - רשת אופנה מובילה באנגליה. קו החליפות שתשווק בגיר ל-BURTON כולל מבחר דגמים עם טכנולוגיית הכביסה (פיתוח עליו זכתה בגיר בפרס אנגליה לחדשנות), וטכנולוגיית הייבוש הרשומים כפטנטים, ושני פיתוחים חדשניים נוספים.
15/10/2008  |  גילי שילה  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
המו"מ לשחרור החטופים נקלע למבוי סתום, ולא במקרה: סינוואר יודע היטב - שחרור החטופים המשמשים כמגן אנושי יקרב את חיסולו    בנסיבות שנוצרו: על גורמי הביטחון בישראל להציב לסינוואר ולאנשי...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
העולם האנושי הוא הוויה דינמית והתהליכים המתפתחים בו נגזרים מאינטגרציה של מהלכים רוחניים וחומריים עם השפעות מן הטבע שמעצבים במשותף את תנאי הסביבה בהם מתקיימת החברה האנושית - מתפתחת ...
חיים רמון
חיים רמון
שר הביטחון והמטכ"ל מפחידים את הציבור תוך שימוש פסול בתקשורת    כל התוכניות ההזויות שפרסם גלנט לניצחון ברצועה ולהקמת שלטון חדש ברצועה במקום חמאס, התפוגגו בלי שום הישג, וזה עדיין לא מ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il