ביום רביעי, 22.10.2008, עולה איקאה לאוויר בקמפיין חדש לאורך עשרה שבועות תחת הסלוגן "כל הרעיונות והפתרונות לעיצוב הבית במקום אחד".
הקמפיין שיעלה באמצעות משרד הפרסום אזימוט, יכלול עשרה סרטי טלוויזיה שיופיעו שבוע אחר שבוע, כאשר כל סרט יתמקד בקטגוריה שונה בחנות. כמו-כן ילווה במודעות בעיתונות הארצית ובאינטרנט. היקף הקמפיין כ-3.5 מיליון שקלים.
הקמפיין החדש מציג מבחר מגוון של מוצרים כאשר בכל שבוע יינתן דגש בקטגוריה אחרת. הרעיון המרכזי של קמפיין הוא הדגש על הקונספט של איקאה: מגוון פתרונות ורעיונות פונקציונאליים לעיצוב הבית, והכול במחירים נמוכים.
קרדיטים:
תקציבאית: שרית בן צור חדד;
מנהלת קריאייטיב: זוהר נעמן בר יהודה;
ארט: גונזלו ארוצ'ס;
קופירייטר: ינאי וולף;
במאי: אסף בילט;
פוסט פרודקשן: עמית ברקין.