עם תחילת עונת האפצ'ים עולה כ.צ.ט בקמפיין חסות לתחזית מזג האוויר בערוץ השני עם התרופה להקלה על נזלת לפעוטות - טיפטיפות אפלפי.
השקופית ורודה ואופטימית, מעוצבת כמו אריזת המוצר, ללא שימוש בפק-שוט.
פיל הפלסטלינה שיצר האנימטור רוני אורן לאיור האריזה - קם לחיים בשקופית באנימציית אפצ'י תינוקית ואף "מורח" את החדק בשרוול כיאה לתינוק.
הטקסט: "בחסות טיפטיפות אפלפי. טיפות דרך הפה להקלת הנזלת לפעוטות. מבית כ.צ.ט." הופך בקולה הנעים של שרית סרי לטקסט מתוק כסוכריה מדובבת.
קמפיין חסות של "טיפטיפות אפלפי" - תרופה להקלה על נזלת לפעוטות, מבית חברת התרופות כ.צ.ט בע"מ
הפקה ובימוי: יובל אולמן
אנימציה: רוני אורן
קריינית: שרית סרי.
מדיה: טופ מדיה.
זכיינים: טלעד ורשת. 5 ימים בשבוע.
תאריכים: 1-31 בינואר 2003
עלות הקמפיין: 550,000 ש"ח.