הקמפיין השנתי כולל אינסרט בעיתונות, מסע קידום בנקודות המכירה ומודעות באינטרנט.
רשת קרביץ נערכת לקראת שנת הלימודים הסטודנטיאלית ומעלה קמפיין תחת הסיסמא "גשם של מבצעים בקרביץ" בהיקף של מיליון שקלים.
הקמפיין כולל מבצעים נרחבים של מחשבים ניידים, מדפסות, מסכי מחשב, GPS, נגני mp3, מצלמות ועוד. המבצעים בתוקף החל מה-7 בנובמבר ועד סוף החודש.
הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום אקספרט מקבוצת באומן-בר-ריבנאי.
רשת קרביץ מונה 74 סניפים ברחבי הארץ ומחזיקה נתח שוק של כ-25% מתחום מוצרי החזרה לבית הספר.