קמפיין האוטובוסים של מכונות הכביסה של קונסטרוקטה, באמצעות משרד הפרסום GPS זכה לציון לשבח בפסטיבל קאן האחרון. הקמפיין שעשה, לראשונה בישראל, שימוש ייחודי בגלגלי האוטובוס כשטח מדיה, הציג מכונת כביסה שלא מפסיקה "לעבוד" וזאת באמצעות הדפסת תוף המכונה על גלגלי האוטובוס. כאשר האוטובוס היה בנסיעה נוצר אפקט המדמה פעולה של מכונת כביסה.
הקמפיין שהתחרה בפסטיבל קאן בקטגוריית מדיית חוצות זכה בציון הגבוה ביותר מכל העבודות מישראל שהוצגו בקטגוריה זו.
מנהלת הפרסום בקונסטרוקטה, יפית פסקל מסרה: "אנו גאים מאד מההצלחה לה זכה קמפיין קונסטרוקטה באחת התחרויות הבינלאומיות החשובות בתחום. מטרת קמפיין הפרסום הוא לשמר ולחזק את תפיסת ציבור הצרכנים אודות מכשירי החשמל של קונסטרוקטה כמכשירים איכותיים, אמינים ופונקציונליים, המאריכים חיים, כאשר הסלוגן שליווה אותו מעביר באופן חד וברור את ערכי המותג: "קונסטרוקטה, באה לעבוד". השימוש הייחודי, שלא היה כמותו בארץ, על-גבי אוטובוסים, ללא ספק הותיר חותם עמוק בקרב הציבור, בקרב השופטים ובקרב חברות הפרסום והמדיה".
קרדיטים:
פרסום: GPS.
לקוח: BSH מכשירים ביתיים בע"מ.
מנהלת פרסום BSH: יפית פסקל.
מנהל לקוחות: מודי פרי.
סופרוייזרית: אבישג יונה.
סמנכ"ל קריאייטיב: אורי לבני.
מנהל קריאייטיב וארט דיירקטור: יגאל לוי.
קופירייטר: גלעד רוזן.