המסר תקשורת שיווקית לעסקים, החלה לספק שירותי הכוונה וליווי ליצירת תוכן אינטרנטי למגזר העסקי. במסגרת מגמת ריבוי אתרי האינטרנט והצורך הגובר להתבלט ולהעביר את המסרים השיווקיים בצורה אפקטיבית לקהלי המטרה החשופים למידע שקשה מאוד לסנן איכותית, המסר גיבשה מתודולוגיה המאפשרת לקהלים בעלי ידע טכנולוגי מועט, ליצור ולתחזק אתרי אינטרנט הכוללים מערכת ניהול תוכן חינמית ופשוטה לתפעול.
המסר, מספקת לבעלי ידע טכנולוגי מועט הדרכה בפורמט פשוט וקליט המאפשר להם, שלב אחר שלב, ליצור תוכן ולהתאימו בדיוק לצרכי הגולשים שלהם באתר הבאים במגע עם בית העסק, השירותים והמוצרים שהינו מספק.
המסר תקשורת שיווקית לעסקים הוקמה על-ידי ירון מירלמן, מומחה בתכנון אסטרטגיות שיווק ומנהל קבוצות החשיבה ב Mensa ישראל, מיה דרור, בעלת רקע בייעוץ פיננסי ועסקי ואהוד גרף, איש אינטרנט מנוסה וותיק. בעזרת צוות מיומן, מספקת המסר ללקוחותיה מכשירים להעברת מסרים כגון מצגות, סרטונים ובימים אלה - גם אתרי אינטרנט המלווים בבלוגים. ייחודה של המסר הוא במעורבות העמוקה בשלב ניסוח המסרים ובלימוד צרכי ומאפייני קהלי היעד. המעורבות ברמה האסטרטגית, הן בצד מעביר המסר והן בצד קהלי היעד, מאפשרת להגדיל משמעותית את האפקטיביות של העברת המסר כמו גם את השליטה בתגובות קהלי המטרה למסרים המועברים.