אתר FLIX מבית תפוז יעלה קמפיין במאות תאי שירותים בבארים מובילים ברחבי הארץ, בסגנון טייק אוף על כרזות קולנוע. הקמפיין, בהיקף של כמאה אלף שקלים, אשר יעלה באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב שקד ובשיתוף פעולה עם חברת לעומק התודעה, מגיע בהמשך להצלחת חסות דומה של האתר בפסטיבל הטלוויזיה בראש פינה, במסגרתו מיתגה את כל תאי השירותים.
מטרת הקמפיין, ברוח כרזות הקולנוע, הינו לקדם את התוכן המקורי של FLIX, הכולל תכניות כמו "מקפיציצים" בהנחיית שחר חסון, תוכנית הדוקו-מוקו של אורית פוקס, "באטמן וחצי" של ביבר והחבר'ה, פרויקט המוסיקה "דרום אמריקה" של המוסיקאי דני רייכנטל, תוכניות חדשות של "צבי היועץ" ועוד.
אתר FLIX נחשב לאתר הוידאו הגדול בישראל וממוצע הצפיות בו גדול מ-12 מיליון צפיות בחודש. האתר גם מציע תכנים מקוריים בנוסף לתוכן הגולשים.
אילן צינמן, סמנכ"ל שיווק תפוז מסר בתגובה: "שמחנו על התגובות המפרגנות לחסות שהענקנו בפסטיבל ראש פינה והחלטנו להמשיך את הקו החצוף והסקסי, המתאים מאד לאתר FLIX, אתר הוידאו הגדול במדינה. אנחנו מזמינים אתכם ליהנות משפע התכנים שלנו בפליקס".