רשת ג'נטלמן, המתמחה במתנות ייחודיות לגבר, יוצאת בקמפיין חדש לרגל השקת סניפי הרשת החדשים ברחבי הארץ. הקמפיין, בהשקעה של כ-400,000 שקלים, יעלה תחת הסיסמא: 'מתנות לגברים שמבינים עניין', באמצעות משרד הפרסום 'מומה פרסומאים' והוא כולל עיתונות ארצית, רדיו, שילוט חוצות ושילוט בקניונים.
טל רז, מנכ"ל משותף ברשת ג'נטלמן: "ההחלטה לצאת לקמפיין דווקא בדצמבר היא אסטרטגית, היות ואנחנו חוגגים את פתיחתם של הסניפים החדשים ובמקביל נמצאים לפני חג החנוכה והשנה האזרחית החדשה. בתקופה זו מורגשת עלייה משמעותית בקניית מתנות וגאדג'טים, הקמפיין מזמין את כלל לקוחותינו להשתתף בחגיגה וליהנות ממגוון עצום של מתנות מקוריות וייחודיות במחירים אטרקטיביים".
ג'נטלמן הינה רשת חנויות ארצית ומקצועית, מתמחה ומובילה בתחום המתנות לגבר בישראל. הרשת, הכוללת כיום 10 סניפים, החלה את דרכה בשנת 1993 בסניף ראשון בקניון בת ים ומאז פתחה סניפים רבים בקניונים מובילים ברחבי הארץ. ג'נטלמן מתמחה במתנות ייחודיות לגברים וכחלק ממדיניות השיווק מציעה מגוון רחב של כ-5000 פריטים שונים בכל חנות, אשר חלקם מיובאים באופן בלעדי.
בתמהיל המוצרים של הרשת ניתן למצוא למעלה מ-70 מותגים יוקרתיים כגון: דולצ'ה גבאנה, אמפוריו ארמאני, ד"ר גב, ,COLIBRI ,ZIPPO ,WATERMAN MONTBLANC CATERPILLER ,FOSSIL GUESS ,DONNA KAREN ,NAUTICA ,TOMMY HILFIGER ,PUMA ועוד רבים אחרים.
ברשת ג'נטלמן ניתן למצוא מתנות ומוצרים חדשים מרחבי העולם כגון: שעונים, תכשיטים, תיקים, מצתים, עטים, ארנקים, מוצרי פינוק ובריאות, ציוד מחנאות, אביזרי אופנה, משקפות, טלסקופים, מוצרי נוי לבית ולמשרד, סיגרים, גימיקים, גאדג'טים ועוד. אתר ג'נטלמן מתנות לגבר:
www.gentleman.co.il.
קרדיטים: סמנכ"ל קריאייטיב: עמיר סטאריק; קופי: עודד דישון; תקציבאית: אלכסנדרה רבינוביץ.