ווסטי, העיתון המוביל במגזר הרוסי, משיק מגזין בפורמט צרכנות בלעדי וחדשני - נובינקה (חדשות צרכנות בתרגום חופשי), הנותן מענה לצורך שהתעורר אצל הצרכן הרוסי אשר ידוע בנטייתו לבדוק ולהעמיק במחקר שוק לפני רכישה.
הצרכן הרוסי נחשב לצרכן חכם ומעמיק, בעל נטייה מובהקת להכיר ולבדוק לעומק את המוצר שבחר. הוא מעדיף לקבל הסבר, הדרכה והוראות הפעלה מפורטים ובמקביל, מפתח צרכן זה נאמנות גבוהה למוצרים שכבר רכש.
מגזין נובינקה מציג לראשונה במה ייחודית מסוגה, המאפשרת ליצור היכרות מעמיקה ומקיפה עם המוצרים והשרותים, במתכונת השונה מפרסום מסחרי רגיל ומוכר. הגיליון הראשון צפוי לצאת לאור ב-18.12.08.